سریال بیگانه ای با من | خلاصه داستان و بازیگران سریال بیگانه ای با من +زمان پخش

زمان پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است +اسامی بازیگران

زمان پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است +اسامی بازیگران را به همراه جزئیات در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است

سریال بیگانه ای با من است است به کارگردانی احمدی امینی و به تهیه کنندگی بهروز مفید یکی از مجموعه های جذاب تلویزیونی بوده که قرار است از شبکه دوم سیما بر روی آنتن برود.

پیش از این دو فصل از این سریال روانه آنتن شد، آرش معیریان کارگردانی فصل دو و احمد امینی کارگردانی فصل یک این سریال را به عهده داشتند. داستان این سریال به نویسندگی فروغ فروهیده درباره نساء با بازی شبنم قلی‌خانی است. او که دختری است از طبقه پایین جامعه با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می‌زند.

سریال بیگانه ای با من است | خلاصه داستان و بازیگران سریال بیگانه ای با من است +زمان پخش

این مجموعه که مراحل تولید و نگارش را پشت سر گذاشته است حال در مرحله تدوین قرار کرفته است و به زودی در کنداکتور شبکه دوم برای پخش قرار خواهد گرفت

همچنین ببینید:

حضو بازیگران سرشناس و محبوب در این مجموعه یکی از مهمترین نقاط عطف آن بود که میتواند به جذابیت سناریو کمک کند.

لازم به ذکر است که مرحله پایانی آن در اخر تیرماه صورت خواهد گرفت و برای پخش اماده میشود.

بازیگران سریال بیگانه ای با من است

از معروفترین بازیگرانی که برای این مجموعه انخاب شده و حضورشان قطعی شده است عبارتند از شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی، مهران رجبی، پژمان بازغی، نگار عابدی، شیوا ابراهیمی و دنیا مدنی حضورشان قطعی شده است و با تعدادی دیگری از بازیگران در حال مذاکره هستیم.

سریال بیگانه ای با من است | خلاصه داستان و بازیگران سريال بيگانه اي با من است +زمان پخش

سناریو سریال بیگانه ای با من است است به قلم خانم فروغ فروهیده بوده که سریالهای پر بیننده آرام می گیریم و هفت سنگ و هاتف را نویسندگی کرده است و تجارب بسیار زیادی در زمینه جذب مخاطب دارد

تعداد قسمت های سریال

سناریو این مجموعه در 60 قسمت پردازش شده است که قرار بر این بوده که در دو فصل آن را به صورت 30 قسمت پخش کنند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود.

سریال بیگانه ای با من است | خلاصه داستان و بازیگران سریال بیگانه ای با من است +زمان پخش

این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود.
در واقع می توان گفت داستان این سریال جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

در این مجموعه شبنم قلی خانی و نگار عابدی از بازیگران حاضر هستند که تجربه و سابقه زیادی در عرصه بازیگری دارند و اکنون در این سریال نیز در کنار هنرمندان دیگر حضور دارند.

دنیا مدنی نیز به تازگی در سریال رهایم نکن در ماه رمضان سال قبل درخششی قابل توجه داشته و بازی خوبی را ارائه کرد و اکنون نیز در این مجموعه حضور دارد.

پژمان بازغی بازیگر سریال بیگانه ای با من است

وی درباره زمان پخش سریال نیز گفت: قرار بود کار در نیمه آبان ماه روی آنتن برود، اما هنوز قطعی نیست. آنچه مشخص است نهایتاً تا زمستان امسال پخش خود را آغاز خواهد کرد. البته تدوین، صداگذاری و فعالیت‌ هایی از این دست نیز همزمان با تصویربرداری در حال انجام است و فصل دوم هم به‌ زودی آماده تحویل به شبکه خواهد شد.

دنیا مدنی بازیگر سریال بیگانه ای با من است

مفید درباره تغییر کارگردان فصل اول و دوم سریال «بیگانه‌ ای با من است» نیز گفت: آقای امینی فصل اول سریال را با وجود سختی‌ های فراوانی که داشت بسیار خوب مدیریت کرد و همکاری بسیار خوبی بین ما شکل گرفت.

شیوا ابراهیمی بازیگر سریال بیگانه ای با من است

کارنامه احمد امینی و آرش معیریان

شاید شاخص ترین سریالی که امینی در این سال ها برای تلویزیون کارگردانی کرده است، اولین شب آرامش باشد. سریالی که در دهه ۸۰ از تلویزیون پخش شد و با داستانی عاشقانه مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد. قصه آن سریال از به هم خوردن مراسم عقد آذر و علیرضا شروع شد و نوشین که به علیرضا علاقه داشت سعی کرد با حضور برادر خود که عشق قدیمی آذر بود بهانه ای برای به هم خورد عقد داشته باشد. باران عشق، ماه و پلنگ و بی گناهان نیز از دیگر سریال های امینی برای تلویزیون است.

 

هرچند که معیریان این روزها فیلم سینمایی «زن ها فرشته اند 2» را کارگردانی کرده که انتقادات بسیاری بر آن وارد است،اما مجموعه تلویزیونی «جلال الدین» یکی دیگر از آثاری است که معیریان به همراه شهرام اسدی برای تلویزیون ساخته اند. سریالی که قرار بود ادامه هم داشته باشد اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. علاوه بر این پیدا و پنهان، اینجا تهران است، سایه روشن نیز از دیگر مجموعه های تلویزیونی است که کارگردانی آن به عهده معیریان بوده است.

شبنم قلی خانی بازیگر سریال بیگانه ای با من است

یکی از کلیشه‌ای‌ترین و غیرواقعی‌ترین اتفاقات در سریال بیگانه ای با من است مرگ همسر «مینو» است. او پس از کما به هوش می‌آید، وقتی از زبان برادرش «صادق» با بازی پژمان بازغی می‌شنود که میل بافتنی به قلب خدمتکار فرو رفته، سعی می‌کند به «صادق» بفهماند این «مینو» بوده که میل بافتنی در دست داشته و مرده است، اما به محض گفتن این جمله که بریده بریده بیان می‌کند، فوت می‌کند و «صادق» هم که بالای سر اوست، متوجه نمی‌شود!

«احمد» دوست «امیرعلی» که برخلاف همه خانواده او، مینوی واقعی را می‌شناسد به ملاقات مینوی قلابی می‌رود، اما به کمک دروغ‌های «نسا» این دو باهم روبه‌رو نمی‌شوند و در آسانسور لحظه‌ای «نسا» را می‌بیند، پس موضوع را به صادق می‌گوید اما او‌ این مسئله را نادیده می‌گیرد و به «احمد» می‌گوید «نسا» مرده و حتما اشتباه می‌کند! «احمد» عکس‌هایی را که از این زوج گرفته بود، از شیراز برای «صادق» می‌فرستد، اما تلفنی «نسا» را از این قضیه باخبر می‌کند نه «صادق». بدتر این که «احمد» متوجه صدای متفاوت او با «مینو» نمی‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *