عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) را به هرماه معرفی کامل او در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

فصل دوم سریال از سرنوشت از 28 دی ماه 1398 از شبکه دو بر روی انتن رفته که حضور بازیگران جدید در این مجموعه باعث شده با استقبال مردم مواجه شود.

عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

عکس های فاطیما بهارمست

این سریال که در سه فصل تولید شده فصل اولش به پایان رسدیه حالا در فصل دوم شاهد درخشش بازیگرانی همچون دارا حیایی و فاطیما بهارمست هستیم بازیگررانی که پیش از این در تلویزیون حضور پررنگ نداشته اند و با از سرنوشت موفق شده اند گام بسیار مهمی را در بازیگری بردارند و مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرند.

عکس های فاطیما بهارمست (فاطيما بهارمست بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت توانسته به خوبی از عهده این کاراکتر براید نقش دختر جوانی که مادرش بیماری چشمی داشته و به همین دلیل باید از مادرش مراقبت کند در حالی که دانشجو است و همکلاسی هاشم میباشد و با دارا حیایی بازیگر نقش هاشم رابطه عاطفی پیدا میکند.

عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم

هاشم و سهراب در فصل اول دوران کودکی خود را به سر بردندو در فصل دوم به سن جوانی رسیده اند و درگیر ماجراها و اتفاقات تازه ای میشوند

فاطیما بهارمست کیست؟

او متولد ۱۰ تیرماه سال ۱۳۷۵ در تهران بوده و مجری، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماست. او دارای مدرک دیپلم کارگردانی سینما از هنرستان سوره و کارشناسی رشته بازیگری تئاتر، از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است. وی علاوه بر بازیگری به موسیقی هم علاقمند است و ساز ویولن را برای نواختن انتخاب کرده است.

عکس های خصوصی و جنجالی فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

او در سال ۱۳۸۲ وقتی تنها ۶ سال سن داشت در یک مسابقه تلفنی برنامه عموپورنگ در شبکه ۱ تلویزیون ایران شرکت کرد و با نشان دادن توانایی خود، توانست فعالیت خود را در سیمای کودک شبکه ۱ شروع کند. او از شروع فعالیت خود می‌گوید: “ چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم، روزی یک نقاشی کشیدم و برای آن برنامه فرستادم؛ برحسب شانس از بین آن همه نامه، نامه مرا باز کردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شرکت کنم.

عکس های لو رفته فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

بعد که حرف من تمام شد، تهیه کننده تلفنی با من صحبت کرد و پرسید واقعا ۶ سال داری؟ باورشان نمی‌شد. حتی به پدرم گفتند اگر راست می‌گویید فردا او را بیاورید دفتر ببینیم، ما هم رفتیم؛ از من پرسیدند اگر بخواهی مانند یک مجری اجرا کنی چه می‌گویی و من هم هرچه را که قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود، برای آن‌ها اجرا کردم و اینطور بود که وارد کار اجرا با عموپورنگ شدم. 

بچگی فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)
عکس دوران کودکی فاطیما بهارمست

عکس های سلفی فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) عکس های خصوصی فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) عکس های جنجالی فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) عکس های بدون حجاب فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) عکس های بدون حجاب فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) عکس های کودکی فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم) عکس های فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)سلفی فاطیما بهارمست عکس های تیپ جالب فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

وی در خصوص شروع فعالیت‌های هنری خود از کودکی بیان کرد: حضور من از کودکی در این عرصه یک تجربه بود تا ترس از دوربین نداشته باشم اما امروز باید از اول شروع کنم، چون هیچ کارگردانی به دلیل اینکه من از کودکی اجرا کردم سراغ من نمی‌آید و حضور در بازیگری امروز، کار حرفه‌ای، سنجیده و درست می‌خواهد.

بهار مست در مورد تجربه بازیگری خود در مجموعه «آخرین بازی» عنوان کرد: من نیاز داشتم که در جوانی بازیگری را تجربه کنم و همیشه فضای کاری آثار سهیلی‌زاده را دوست داشتم، همچنین حضور بازیگرانی چون مانی نوری و مهران ضیغمی که مثل من از کودکی در این عرصه فعالیت کردند برایم جذاب بود، به همین دلیل از بازیگری در «آخرین بازی» استقبال کردم. هر چند که برخی می‌گویند، این مجموعه نسبت به دیگر آثار سهیلی‌زاده ضعیف بوده است، اما برای من تجربه خوبی بوده و از نقش آفرینی در آن پشیمان نیستم.

عکس تیپ فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عکس کودکیش روناش انگار رون گاوه اینقد چاقه آدم دلش میخاد بگیره فشارش بده . دلشم انگار بچه خرسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *