دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۳۰ | قسمت 30 سی ام از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت 30 سی ام ۳۰ از تلوبیون همراه با داستان سریال آتش سرد و دانلود و پخش انلاین آن را در این صفحه بببینید.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۳۰ | قسمت 30 سی ام از تلوبیون

رضا ابوفاضلی ـ کارگردان سریال در حال پخش «آتش سرد» ـ می‌گوید: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم و در سایه همین دو، به هر آنچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم. کارگردان «آتش سرد» درباره دلایل به تعویق افتادن پخش سریالش هم توضیح داد: تصویربرداری بهمن ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و پس از آن مدتی درگیر مونتاژ و صداگذاری بودیم و قرار شد اواخر مرداد ماه قبل از ایام محرم سریال پخش شود اما به دلیل بازی همزمان آقای پرویز فلاحی‌پور در سریال های «بی نشان» و «آتش سرد»، گفته شد ممکن است این مساله به کار لطمه بخورد و ترجیح دادند اول سریال «بی نشان» را پخش کنند و بعد «آتش سرد».

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۳۰

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

زمانی تلویزیون «یاور» را به آنتن شبکه سه سیما رساند و شائبه شباهت حشمت فردوس و یاور مطرح شد. گروه کاربلدی که پیش از آن سریال دنباله‌دار «ستایش» را کار کرده بودند با یک سریال رمضانی به آنتن برگشتند، اما آن‌طور که باید و شاید، خبری از خلاقیت و نوآوری در فیلمنامه و ایجاد پیچیدگی و گره در داستان نبود.

این اتفاق در سریال‌های دیگر هم افتاده و آن گره باز کردن‌های یکباره هم مزید بر علت شده است تا مخاطب مطالبه‌اش این روز‌ها سریال‌های پیچیده عجیب و غریب همراه با کلاف سردرگم باشد، در واقع گره‌افکنی‌ها و گره‌گشایی‌های ساده و بدون پیچیدگی برخی از این سریال‌ها مورد نقد است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *