قطعی اینترنت پنجشنبه 5 دی 98 +علت کندی سرعت اینترنت

قطعی اینترنت پنجشنبه 5 دی 98 +علت اختلالات اینترنت کشور

قطعی اینترنت امروز پنجشنبه 5 دی 98 +علت کندی سرعت اینترنت را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قطعی اینترنت امروز پنجشنبه 5 دی 98

به دلیل مسائل امنیتی امروز این اتفاق رخ داده است البته این یک احتمال است و هنوز خبرگزاری های کشورمان درباره این مسئله واکنشی نشان نداده اند و خبری از سوی مسئولان کشورمان منتشر نشده است.

 

به هرحال فعلا کندی اینترنت به اجتمال زیاد در اینده ای نزدیک رفع خواهد شد.

قطعی اینترنت پنجشنبه 5 دی 98 +علت کندی سرعت اینترنت

صبح روز چهارشنبه اینترنت دیتا برخی از اپراتورهای تلفن همراه با محدویت هایی رو به رو شده بود که در برخی از ساعات این محدودیت ها رفع شد اما صبح روز پنجشنبه 5 دی ماه 1398 این اختلالات همچنان ادامه یافت البته اینرتنت خانگی برقرار است و در همه شهرهای کشور بدون محدویت هستند اما اینترنت موبایل در برخی از شهرها با محدودیت رو به رو شده است.

به گزارش برترین‌ها اخباری از سراسر کشور به ما می‌رسد که نشان می‌دهد دسترسی به اینترنت با بعضی نقاط با مشکل مواجه شده. بعضی کاربران از قطعی اینترنت خود خبر می‌دهند و بسیاری می‌گویند با کندی اینترنت یا قطع شدن وی‌پی‌ان‌هایشان مواجه شده‌اند.

طبق نطر برخی کاربران از اصفهان و اهواز اختلال و کندی سرعت اینترنت همراه را اعلام کردند و در فعالیت اینستاگرام نیز اختلال وجود دارد

قطعی اینترنت

انتظار این است که وزیر محترم ارتباطات سریعتر خبررسانی کند و حتی اگر قرار بر قطع شدن اینترنت است، اعلام کند تا مردم بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ ریزی بهتری داشته باشند و با شوک روبرو نشوند.

کاربران برخی از استان‌ها از قطع اینترنت بین‌الملل تلفن همراه خود در روز پنجشنبه 5دی 98 خبر داده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خیر قطعی اینترنت بین‌الملل خطوط تلفن همراه چند استان را تایید کرد. همچنین این منبع آگاه از احتمال این قطعی برای سایر استان‌ها نیز خبر داده است

اینترنت ملی همچنان با قدرت برقرار است

این منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود این قطعی اینترنت شامل ترافیک داخلی نخواهد شد و سایت‌های داخلی فعال خواهند بود. وی افزود در حال حاضر استان‌های البرز، کردستان، زنجان، کرمانشاه و شیراز با قطعی مواجه هستند و احتمال این قطعی برای سایر استان‌ها وجود دارد. این منبع آگاه در خصوص دلیل قطعی و اختلال اینترنت بین‌الملل گوشی های موبایل کاربران در چند استان تاکید کرد این اقدام با دستور مراجع امنیتی انجام شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بریم بمیریم با این زندگی کردن مون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *