ماجرای لباس جنجالی مداح لباس گل گلی امیر کرمانشاهی

ماجرای لباس جنجالی مداح لباس گل گلی امیر کرمانشاهی

ماجرای لباس جنجالی مداح لباس گل گلی امیر کرمانشاهی همراه جزئیات و واکنش ها به لباس و پوشش عجیب امیر کرمانشاهی را در این صفحه ببینید.

ماجرای لباس جنجالی مداح لباس گل گلی امیر کرمانشاهی

لباس جنجالی مداح لباس گل گلی امیر کرمانشاهی

در مراسم جشن میلاد امام رضا یکی از مداحان معروف در این مراسم به عنوان مداح وجود داشت که لباس گل گلی او توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

امیر کرمانشاهی با لباس زرد رنگ آستین کوتاه مورد انتقاد برخی از مداحان و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت این در حالی است که پخش زنده این مراسم بر روی آنتن رفته بود.

امیر کرمانشاهی از مداحان سرشناس کشورمان بوده که در مراسم جشن تولد و میلاد امام رضا به عنوان مداح حاضر شد لباس گل گلی عجیب و غریب و آستین کوتاه او توجه بسیاری را به خود جلب کرد در نهایت امیر کرمانشاهی به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت که این ماجرا متاسفانه باعث جریحه دار شدن احساسات بسیاری از هیئتی ها شده است و معذرت خواهی کرد در پیامی نوشت وقتی که به مهمانی میرود سعی می کنم بهترین لباسم را بپوشم دیشب داشتم میلاد امام رضا بوده و من همه تلاشم این بود که لباسی بسیار زیبا برای این مهمانی بپوشم.

در واکنش به این نوع لباس پوشیدن محمود تاری از پیشکسوتان مداحی در اینستاگرامش نوشت این نوع پوشش دهن کجی و اهانت به کل حوزه ستایشگری است و کجای این مدعیان صیانت از عرصه مداحی و مداحان است

حاج امیر کرمانشاهی در پاسخ به برخی انتقادات ناظر به لباسی که در شب ولادت امام رضا علیه السلام پوشیده بود، متواضعانه قبول و عذر خواهی کرد و این حُسن اخلاق و حسن مواجهه با منتقدین دلسوز جای تقدیر دارد. حاج امیر توانسته جوانان زیادی را جذب هیأت کند و طبیعتاً مجالس شلوغ ایشان دال بر اثرگذاری در مخاطب است، لذا توقع می‌رود که دقت‌نظر بیش‌تری در سلوک خود داشته باشد. البته ایشان برخلاف برخی از مداحان در احترام به بزرگ‌تر، تکریم پیشکسوتان، اقدامات جهادی، نشستن پای منبر، اخلاص و عدم آلوده شدن به مبالغ کذایی و… توفیقات خوبی داشته است و امیدواریم برخی از اقداماتی که ممکن است، دستاویز عده‌ای برای تخریب مجالس اهل بیت علیهم السلام شود پرهیز کنند اگر چه نیتشان از این عمل کاملاً مطلوب باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *