فیلم / لباس زنانه امین حیایی در خیابان تغییر جنسیت عجیب +عکس

فیلم / لباس زنانه امین حیایی در خیابان تغییر جنسیت عجیب +عکس

فیلم / لباس زنانه امین حیایی در خیابان تغییر جنسیت عجیب +عکس

فیلم پوشیدن لباس زنانه توسط امین حیایی در خیابان جنجال شد +عکس و فیلم و جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید

فیلم پوشیدن لباس زنانه توسط امین حیایی

امین حیایی با گریم و لباس زنانه توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است و حتی برخیها در فضای مجازی بحث تغییر جنسیت او را مطرح کرده اند در حالی که واقعیت ندارد.

امین حیایی هنرپیشه و خواننده ایرانی متولد 19 خرداد سال 1349 در شهر تهران است. امین حیایی یک برادر بزرگ تر از خودش و یک خواهر هم داشت که در سال 1370 فوت کرد.

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود.

نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد.

او همسر امین حیایی است. امین حیایی و همسرش تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده‌اند؛ منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه .

اما در سال ۱۳۷۳ در فیلم اپارتمان همبازی شد برای بازی درفیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی برنده ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مردشدنقش مکمل عروس خوش قدم برای او کاندیداتوری جشن خانه ی سینما را برایش به ارمغاناورد وهم چنین نقش اصلی دختر ایرونی که با بازی روانش جایزه ی حافظ جشن دنیای تصویررا از ان خود کرد از نظر او زیاد بازی کردن اشکالی ندارد.

امین حیایی فرزند بزرگ خانواده است، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند .همسرش نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون است و آنها دارای یک پسر به نام دارا حیایی می‌باشند، که فارغ التحصیل کامپیوتر است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *