فیلم کامل لحظه مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +جزئیاتفیلم کامل لحظه مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +جزئیات

فیلم کامل لحظه مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +جزئیات

فیلم کامل لحظه مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +جزئیاتفیلم کامل لحظه مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +جزئیات

فیلم کامل لحظه مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر همراه جزئیات و اخرین خبر از دستگیری راننده پراید اسنپ که به کودک زباله گرد تصادف کرده است را در این صفحه بخوانید.

ماجرای مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر

روز گذشته یک خودرو پراید که از طریق اسنپ کار میکرد چند مسافر را در حال جا به جا کردن بود که متوجه میشود این مسافران زورگیر هستند . مسافران زورگیر سعی میکنند که راننده را کتک زده و خودرو را از او بگیرند اما راننده پراید در حین رانندگی با آنها درگیر بود تا اینکه خودرویش به سطل زباله کنار خیابان تصادف کرد و مسافران زورگیر پا به فرار گذاشتند.

پراید وقتی دنده عقب میگیرد متوجه میشود که یک کودک زباله گرد زیر خودرو افتاده و جانش را از شدت خونریزی زیاد از دست داده است.

این کودک کنار زباله در حال پیدا کردن پسمانده ها بوده که پراید به شدن او را بین خودرو و سطل زباله پرس میکند و در دم فوت میکند.

راننده پراید که خود به شدت از این اتفاق متاثر شده بود موضوع را به پلیس گزارش داد و گفت که من گرفتار چند مسافر زورگیر بوده ام که با سطل زباله برخورد کرده ام و بعد از تصادف متوجه شدم که کودکی در این بین جانش را از دست داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *