ماجرای خودکشی دو جوان عاشق با دستان گره زده در سد گدار+ فیلم

ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق با دستان گره زده

ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق اهوازی با نام های بهزاد و زینب با دستان گره زده در سد را به همراه فیلم پیدا شدن جسد این دو جوان را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

خودکشی دختر و پسر عاشق در سد گدار

به نقل از خبرگزاری ها صبح دیروز سوم تیرماه شاهد خبری تاسف آور از خودکشی دختر و پسر جوان اهوازی که در رودخانه گدار جسد آنها با دستان گره زده پیدا شد بودیم.

خودکشی دختر و پسر در رودخانه کارون (بهزاد و زینب ) با دستان گره زده در سد گدار + فیلم

این دوجوان مسجد سلیمانی با طناب دستهای خود را بهم گره زده بودند که باهم بمیرند ، بعد از بررسی و پیدا شدن جسد این دو اهالی محل اظهار داشتند که خانواده ها مخالف ازدواج این دو نفر بودند و به خاطر همین دست به این اقدام ناگوار زدند.

رییس انجمن حلال احمر بیان داشت دختر و پسر جوان با نام بهزاد۲۲ ساله و زینب ۱۸ ساله اهل شهر اندیکا بودند و باهم به لب رودخانه آمدند و اقدام به خودکشی کردند .

اهالی محل بلافاصله پس از رویت موضوع با تماش تلفنی به حلال احمر گزارش دادن و ماموران ما سریع به محل اعزام شدند  ، تلاشهای بسیار زیادی برای نجات این دو جوان صورت گرفت که متاسفانه نتیجه بخش نبود .

بیشتر ببینید: ماجرای ضرب شتم محمد ابوترابی پزشک پیرانشهر 

دلیل این حادثه و خودکشی  بهزاد و زینب ۱۸  مخالفت خانواده ها برای ازدواج بوده است، که به گفته خانواده ها وصیت نامه هم نیز نوشته بودند.

مشاهده فیلم

جزئیات کامل

حسین مولایی رئیس هلال احمر مسجد سلیمان گفت: پسر و دختری جوان بودند. پسر ۲۲ ساله به نام بهزاد. خ و دختر ۱۸ ساله به نام زینب. الف، اهل “اندیکا” بودند که صبح دیروز همراه هم به لب رودخانه آمدند و سپس این دو جوان همراه هم اقدام به خودکشی کرده اند.
خودکشی دختر و پسر در رودخانه کارون (بهزاد و زینب ) با دستان گره زده در سد گدار + فیلم

شاهدان و اهالی محل بلافاصله با هلال احمر تماس گرفتند و نیرو‌های امدادی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند، ولی زمان فرصت نجات نداد و بهزاد و زینب جان باختند.

وی با تایید اینکه دستان اجساد به هم گره خورده بود گفت: قبل از رسیدن نیروی‌های هلال احمر، از اقوام و اهالی منطقه اقدام به کمک به این دو جوان کرده بودند، ولی تلاش‌های آنان نیز نتیجه نداد.

رئیس هلال احمر مسجد سلیمان در پایان بیان داشت: اقوام این دو جوان گفته اند که قبل از اینکه آن‌ها خود را در سد گدار بیاندازند، وصیت نامه نیز نوشته بودند که البته ما این وصیت نامه را ندیدیم.

دلیل خودکشی این دو جوان دلدادگی آنان به هم و مخالف خانواده‌ها تاکنون اعلام شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *