بیوگرافی آرمین زارعی (2afm) و همسرش و خانواده + حواشی و عکس
آرمین زارعی خواننده رپ و هیپ هاپ در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. سبک مورد علاقه اش دیس لاو است.

بیوگرافی آرمین زارعی (2afm) و همسرش و خانواده + حواشی و عکس

آرمین زارعی کیست و اهل کجاست

آرمین زارعی ملقب به 2afm (تو ای اف ام) متولد 5 اردیبهشت 1365 در تهران است و اصالتا تهرانی میباشد او هم اکنون در منطقه امید (تهران پارس) ساکن است آرمین بعد از سالها سکوت در نهایت توانست مجوز رسمی وزارت ارشاد را بگیرد و کنسرت خود را در اسفند 1401 برگزار کند.

او به خاطر تک آهنگ های دیس لاو خود در بین جوانان و نوجوانان به شهرت رسیده است.

بیوگرافی آرمین 2afm (آرمین تو ای اف ام) +خانواده آرمين زارعي مجوز

بیوگرافی آرمین زارعی

آرمین زارعی خواننده رپ و هیپ هاپ در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. سبک مورد علاقه اش دیس لاو است. وی بطور حرفه ای کارش را همراه رضایا شروع کرد و به کمک هم در یک استودیو فعالیت می کردند.

از مهمترین شاخصه های اخلاقی ویژه او کم حاشیه بودن او میباشد که برخلاف سایر خواننده های رپ دیگر که درای زندگی پر حاشیه ای هستند او اینگونه نبوده و زندگی کاملا بی حاشیه ای داردو

او در چند ساله گذشته بسیار کم کار بوده و بیشتر به کار تجارت مشغول است و سعی میکند که به موسیقی نگاهی تفریحی داشته باشد هرچند که هواداران بسیار زیادی دارد و حتی صفحه اینستاگرامش نزدیک به 5 میلیون فالوئر دارد که همه فعالیت ها مجای او را دنبال میکنند.

بیوگرافی آرمین زارعی 2afm (آرمین تو ای اف ام) +خانواده آرمين زارعي مجوز

شروع به کار

کار خود را در موسیقی به همراه امیررضا طاری معروف به رضایا شروع کرد.

با آهنگ “نازی، ناز گل من” به شهرت رسید این آهنگ با همخوانی رضایا و شاهین فلاکت تولید شد و با ساخت موزیک ویدئوی آن و پخش متعدد از شبکه های ماهواره ای از جمله ایران موزیک به شهرت بسیار زیادی رسیدند.

آهگ نازی نازگل من از آهنگ های شاد و پر انرژی بود که مردم جوانان را جذب خود کرد و باعث شد که جوانان به آهنگ های بعدی آنها توجه کنند.

بعد از چند آهنگ شاد موفق از جمله اس ام اس حسابی در بین جوانان به محبوبیت زیاید رسیدند و در نهایت رضایا تصمیمی گرفت که همکاری اش را به او پایان دهد.

همکاری آرمین 2afm با امیر تتلو

آرمین 2afm تصمیم گرفت که کارش را با امیر مقصودلو (امیر تتلو) ادامه بدهد و چند آهنگ نیز با یکدیگر تولید کردند که با استقبال یاید مواجه شد.

بیوگرافی آرمین 2afm (آرمین تو ای اف ام) +خانواده آرمين زارعي مجوز

آهنگ یه چیزی بگو یکی از اهنگ های پر طرفدار آنها بود که مردم از آن استقبال گرمی داشتند.

بعد از مدتی رابطه این دو نفر تیره و تار شد و از همکاری با یکدیگر دست کشیدند.

عکس های آرمین تو ای اف ام

امیر تتلو علت قطع همکاری را مغرور شدن آرمین عنوان کرد اما هواداران آنها معتقد بودند که امیر تتلو رفتار اخلاقی طبیعی نداشته و حاشیه های زیادی دارد که هیچکس نمیتواند با تتلو همکاری داشته باشد.

آرمین 2afm با خواننده های معروف زیادی آهنگ خوانده است که مهمترین آنها فریدون اسرایی و ساسی مانکن بوده اند.

خوانندگی به صورت مستقل

بعد از همکار های متعدد با خواننده های مختلف تصمیم گرفت یک آهنگ را به صورت جداگانه بخواند که این آهنگ “مبارک باشه” نام داشت.

ازدواج آرمین 2afm (آرمین تو ای اف ام) +همسر آرمين زارعي ازدواج

بیوگرافی آرمین 2afm

آهنگ مبارک باشه با استقبال گسترده مردم روبه شد و باعث شد که بسیاری از جوانان را جذب خود کند و با انتشار چند آهنگ مشابه با این سبک این آهنگ موفق شد که یک سبک مجزا برای خود پیدا کند که هوادارانش را با آن راضی نگه دارد.

آهنگ های چیزی شده ،خوش بحالت ، مثل تو هیچ جایی ندیدم، چته، صدامو داری، یه چیزی بگو، یه سالیه و دمش گرم از جمله آهنگ های موفق او بود که هوادارانش را چندین برابر کرد.

احضار آرمین زارعی به دادگاه

در تابستان 1395 با انتشار یک پست در صفحه ایسنتاگرامش از احضار او به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد و علت آن را خیانت یکی از افراد به اصطلاح دوستش دانست و از بازپرس پرونده به دلیل رفتار محترمانه با او قدردانی کرد.

بیوگرافی آرمین 2afm (آرمین تو ای اف ام) +خانواده آرمين زارعي مجوز

خصوصیات اخلاقی

آرمین 2afm شخصیت بسیار قابل احترام دارد و هیچوقت خودش را وارد حاشیه نمیکند.

همیشه رسم معرفت و جوانمردی را به جا اورده و در مراسم تشییع و ترحیم هنرمندانی که فوت میکنند شرکت میکند.

بیوگرافی آرمین 2afm (آرمین تو ای اف ام) +خانواده آرمين زارعي مجوز

رنگ مورد علاقه است قهوه ای سوخته و سبز ارتشی است و فعلا مجرد می باشد و گفته فعلا قصد ازدواج ندارد. بعد از پایان تحصیلات متوسطه در دبیرستان شهید باهنر تهران ترک تحصیل کرده و به خوانندگی رپ روی آورد و او هم اکنون دیپلمه است. او ابتدا در گروهی با نامهای علی-فرهاد و مهرداد عضو شد و لقبش رو هم از روی همین انتخاب کرده است یعنی آرمین(a)-علی(a)-فرهاد(f)-مهرداد(m) که میشود 2afm. او بعد از آشنایی با تتلو و رضایا و با حمایتهای این دو نفر و با خواندن آهنگهای زیبایی چون قاب شیشه ای و روزگار من معروف شد. در سال 2006 نیز در کنسرت بزرگ دبی که بسیاری از رپرهای مطرح ایران چون تهی و یاس در آن نیز بودند حضور پیدا کرد و بسیار مطرح شد.او با همکاری برادران بوشهری کلیپهای فوق العاده که در سطح کلیپهای غربی هستند بیرون داد.

آهنگساز او نیز محسن صادقی است. آرمین به تام هنکس و براد پیت خیلی علاقه داره و از کار حسین استیری هم بدش نمیاد. تو غذا ها هم از فسنجان و سالاد ماکارونی خوشش میاد. آرمین از ابتدا با یه جمله معروف کارش رو شروع کرد که میگه:(ما به اعتماد به نفس نیاز نداریم. به اعتماد به خدا نیاز داریم که یک ذره اش دنیا رو تکون میده)

بیوگرافی آرمین 2afm (آرمین تو ای اف ام) +خانواده آرمين زارعي مجوز
آرمین زارعی: آلبوم بیداد استاد شجریان را دوست دارم

مطالب پیش رو، حاصل گفتگو با آرمین زارعی در یک ظهر داغ تابستانی و در کافه رستورانی نزدیک به محل زندگی اش است. او در این مصاحبه برخلاف عادت همیشگی اش کم حرفی را کنار گذاشته و درباره تمام چراهای کار و زندگی اش توضیح جامع و کامل داده. پس این شما و این هم گفتگو با پسری که اوج شهرت را در دهه دوم زندگی اش تجربه می کند.

الان هم خوشحال می شوم اگر بتوانم مجوز بگیرم و قانونی کار کنم.

الان تقریبا دو سالی می شود که دفتر موسیقی مشخصا از تو نام برد و اعلام کرد که می توانی کارهایت را برای مجوز بفرستی. یعنی در این مدت هیچ اقدامی نکردی؟ اصلا در این دو سال چه کار می کردی؟

در این دو سال که طبیعتا داشتم موزیک تولید می کردم. چند بار هم اعلام شد که می توانم کارهایم را برای بررسی به ارشاد بفرستم. اما می خواستم اول خودم با خودم کنار بیایم و موسیقی ام را با فضا و شرایط مارکت موسیقی مجاز هماهنگ کنم.

تصمیمم این بود که قبل از این که کسی بخواهد برایم چهارچوب تعریف کند خودم آن چهارچوب را رعایت کنم. من زمانی که فعالیت موسیقی را شروع کردم سنم خیلی کم بود و اصلا نمی دانستم چی به چی است.

اما الان سن و تجربه ام بیشتر شده و باید روی کارهایم دقت بیشتری داشته باشم. از آنجایی که آدم ها را بر اساس شرایط حالشان باید سنجید، حال امروز من، چه در رفتار و شخصیتم و چه در موسیقی و کلامی که در کارهایم استفاده می کنم، حال بهتری است.

در همین چند سال گذشته بارها و بارها از خارج از کشور پیشنهاد های خوب مالی داشته ام، اما نرفتم. شاید اگر سنم پایین تر بود و این تجربه را نداشتم وسوسه می شدم که بروم، اما الان نه، دوست دارم در ایران بمانم و همینجا کارم را ادامه بدهم.

این چهارچوبی که می گویی اصلا یعنی چه؟ چه مواردی را شامل می شود؟
ببین وقتی که برای آینده ات برنامه ریزی کنی یعنی چهارچوب داری. این چهارچوبی که از آن می گویم بر اساس سن، تجربه، زمان و جایی که در آن زندگی می کنی تعیین می شود. قبل از این سه چهار سال نوع نگاه من نسبت به موسیقی و کلا همه چیز فرق می کرد.

دلایلش هم مشخص بود. یک مدل دیگری فکر می کردم،کار می کردم و زندگی می کردم. اما الان در این چند ساله خودم را بردم زیر رادیکال و خودم برای کارهایم خط قرمز تعیین کردم.

یعنی خودسانسوری می کنی؟
نه من اعتقادی به خودسانسوری ندارم اما سعی کردم اشکالاتم را اصلاح کنم. من هنوز هم سبک و سیاق موسیقی ام همان است. فقط سعی می کنم کلامی که در کارهایم استفاده می کنم مطابق با عرف جامعه ای که در آن زندگی می کنم باشم.

البته قبلا هم کلامم طوری نبود که آدم رویش نشود جلوی خانواده اش گوش کند. چون خیلی از کسانی که موسیقی من را می شنیدند با خانواده گوش می کردند. اما بالاخره سنم کمتر بود و نمی دانستم چی به چی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. انساندوست

    الان اسفند ۱۴۰۲ من کنسرت آرمین تو گیلان رفتم فقط یه چیزی تدی همه سایتا نوشته آرمین زارعی سال ۱۳۶۵ به دنیا اومده ولی اشتباهه خودش میگه سال ۱۳۶۸ به دنیا اومده لطفا اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *