ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلیچیچ مهاجم اسلوونیایی آتالانتا +عکس

ماجرای خیانت تینا پولوینا همسر یوسیپ ایلیچیچ فوتبالیست مهاجم اسلوونیایی آتالانتا +عکس و جزئیات کامل را در این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلیچیچ مهاجم اسلوونیایی آتالانتا +عکس

یوسیپ ایلیچیچ، فوتبالیست اسلوونیایی آتالانتا به دلیل خیانت همسرش دلشکسته شده و با افسردگی حاد مواجه شده است و به فکر بازنشستگی از فوتبال است.

ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلیچیچ

حداقل این چیزی است که رسانه های ایتالیایی پیشنهاد می کنند که بر اساس آن او برای غافلگیری همسرش تینا پولوینا در زمان تمرینش به خانه آمد اما با اتفاقی تکان دهنده مواجه شد. او شریک زندگی خود را در خانه با مرد دیگری دیده که در حال خیانت بود. این اتفاق سلامت روانی این فوتبالیست را که گفته می شود با افسردگی مواجه است، به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

همچنین ببینید  فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب

یوسیپ ایلیچیچ 32 ساله به دلایل شخصی اجازه ترک تمرینات باشگاه ایتالیایی را دریافت کرد اما گفته می شود به فکر کنار گذاشتن فوتبال است.

ایلیچیچ در این فصل در فرم بسیار خوبی قرار داشته و در 34 بازی 21 گل به ثمر رسانده است که 5 گل آن در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. بنابراین اگر ایلیچیچ تصمیم به تسلیم شدن بگیرد، برای آتالانتا ضرر بزرگی است

ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلیچیچ مهاجم اسلوونیایی آتالانتا +عکس

به نظر می رسد این اتفاق در زندگی شخصی او این فوتبالیست را شوکه کرده است که در سال 2009 با همسرش تینا پولوینا آشنا شد و در مدت کوتاهی ازدواج کردند. آنها دو دختر سوفیا و ویکتوریا دارند. می گویند نماد «قلب کوچک» که مهاجم پس از هر گل می سازد، تقدیم به همسرش تینا است.

همچنین ببینید متولدین کدام ماه خیانت میکنند

در حالی که اینستاگرامش مملو از توهین به پولوینا است، ناگهان با انتشار پستی در استوری اینستاگرام عکسی به همراه همسرش منتشر کرد و خواست به اخباری که این روزها رسانه ها را هجوم آورده پایان دهد. معلوم نیست او مادر فرزندانش را بخشیده است یا نه … حقیقت چگونه است، باید دید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا