فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار / اتفاق وحشتناک در آفریقا

فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب اتفاق وحشتناک در تانزانیا آفریقا

فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب اتفاق وحشتناک در آفریقادر یکی از روستاهای تانزانیا کلیپی منتشر شد که همه را شوکه کرد زن به دلیل خیانت به همسرش به نیم اسب تبدیل شد لحظه تبدیل شدن زن به اسب را در این صفحه به صورت کامل مشاهده نمایید.

فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار / اتفاق وحشتناک در آفریقا

فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب

ویدیویی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد خبر از این دارد که زنی که به شوهرش خیانت کرد فردای همان روز تبدیل به نیمه اسب شد. فیلمی که میبینید زن خیانتکار در روی زمین نشسته با پاهای یک اسب و دومی که تکان میخورد که در فیلم مشاهده میکنید .

طنابی میباشد که در پشت سر آن زن حرکت می کند زنانی که در آنجا حضور داشتند با تعجب وترس نگاه میکردنن ویدیو روش جدیدی برای تنبیه و ارعاب زنان می باشد که متوجه بشوند خیانت به همسرانشان چه عواقبی را به دنبال دارد و هدف از این ویدیو مستند که در تانزانیا منتشر شد.

کلا نتیجه این ویدیو این است خیانت یا پیمان شکنی یکی از ضربه های شدید و به جرأت می توان گفت یک کار زشت و ناپسند در کل دنیا به حساب می آید.

خیانت کردن مرد و زن ندارد ولی متاسفانه از دید مردم خیانت زن صد برابر خیانت مرد است . نظرکاربران اجتماعی مبنی براین تبدیل شدن زن خیانتکار به نیم اسب واقعیت نداردو این کلیپ فقط به خاطر اعتقادات وعقاید زنان روستایی می باشد.

شایعه در فضای مجازی همانند اتفاقی است که در زندگی واقعی رخ می‌دهد فقط با این تفاوت که در فضای مجازی سرعت انتشار شایعه بیشتر است. شایعه مطلب یا خبری است که با وجود تأیید نشدن قطعی آن در بین مردم به عنوان یک حقیقت دست به دست می‌شود و در فضای مجازی با وجود نامعلوم بودن هویت افراد موجب شده تا شایعه که امری مبهم بوده نیز با تحریک این افراد و دامن زدن مغرضانه به این خبر ابهام بیشتری از آن واقعه کذب را در بین کاربران انتشار دهد.

پرسیدن سؤال‌هایی از قبیل واقعاً چه کسی این حرف را زده است؟ آیا فرد معتبر است یا نه؟ منبع اصلی پیام چه شخصی و کجا بوده است؟ اولین قدم در برخورد با مطالبی است که در فضای مجازی با آن‌ها برخورد می‌کنید. در صورت مبهم بودن خبر یا مطلب ارتباط با شایعه را قطع کرده و منتظر تأیید قطعی از مراجع مطمئن باشید.

باید بدانیم که هر مطلبی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم و می‌شنویم مهر تأییدی بر صحت آن نیست. باید همیشه هوشیار و با نگاهی انتقادی مطالب را بخوانیم و با خبر‌ها برخورد کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *