ماجرای شهادت پنج مرزبان (سرباز وظیفه) کم سن و سال در مرز سراوان

ماجرای شهادت پنج مرزبان (سرباز وظیفه) در مرز سراوان +عکس

شهید علی غنی باتدبیر ، شهید حسن بادامکی ، شهید ناصر حیدری ، شهید یونس سیفی نژاد و شهید حمید جمال زاده تصویر 5 سربازن مرزبان بی گناه و کم سن و سال که توسط تروریست ها و اشرار مسلح در مرز به شهادت رسیدند دل بسیاری از مردم ایران را داغ دار کرد.

ماجرای شهادت پنج مرزبان (سرباز وظیفه) کم سن و سال در مرز سراوان

شهادت پنج مرزبان (سرباز وظیفه)

در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار در شب گذشته و تلاش تروریست‌های معاند برای ورود به کشور از مرز پاکستان، 5 نفر از کارکنان پایور و وظیفه هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیدند.

در عین حال این سوال را مطرح است که چرا سربازانی که در مرز خدمت می کنند کم سن و سال هستند؟ از مسئولان یا خانواده های مرفه و صرف نظر از خانواده آنها اگر فردی ضعیف تر باشد یا از منطقه دورتر باشد، احتمال اینکه در مرز خدمت کند بیشتر است؟

فیلمبرداری از لحظه اعلام خبر قتل این کودکان و سخنرانی خانم الهام چرخنده در جمع خانواده های داغدار، اگرچه برای تبلیغات و تحریک احساسات مفید است، اما فرزندان آنها را دوباره در آغوش باز نمیگرداند علاوه بر این، تصویر مظلوم و نوجوان این مرزبانان به اندازه کافی احساسات را تحریک می کند و نیازی به سخنرانی و نوحه نیست.

عکس های پنج مرزبان که در درگیری مسلحانه سراوان در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

واضح است که مسئولیت این جنایت بر عهده تروریست هایی است که از مرز پاکستان وارد ایران شده و مردم را به قتل رسانده اند. محل حادثه برج مرزی مزاسر هنگ مرزی سراوان بود: جایی در مرز ایران و پاکستان.

سه نفر از این بچه ها سرباز وظیفه و دو گروهبان یکم بودند. یعنی این سه جوان بدون سابقه نظامی فقط از پشت میز مدرسه بلند شدند و به سربازی گرفتند و دوره آموزشی بسیار کوتاهی را گذراندند و مستقیم به کجا اعزام شدند؟ در مرز

به چهره ها نگاه کن بعضی ها هنوز هیچ مویی روی صورتشان رشد نکرده است. بله، سه نفر از آنها سرباز وظیفه هستند. گروهبان ها با اینکه جوان هستند .

تنها برگزاری مراسم ختم یا اعزام گروهی از دانش آموزان برای تضمین شهادت آنها و آرامش خانواده کافی نیست و این ممکن است به قول همکار ما مصداق تعرض به حریم خصوصی خانواده ها باشد.

این یادداشت تحت تاثیر چهره‌های کودکانه و معصوم جوانانی است که لب مرز طعمه گرگ هایی شدند که برای رسیدن به منافع خود به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند.

نیرو بفرستید و آن نابه‌کاران را تار‌ومار کنید. اما نیروی کارآزموده نه سرباز وظیفه‌ای که پشت لب او هنوز سبز نشده…. به عکس‌ها نگاه کنید. دل آدم کباب می شود…

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *