بیوگرافی و عکس مهدی پاکدل و همسر اول و دوم +علت طلاق و عکس

طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور لو رفت +فیلم و عکس

انتشار 07 دی 1400 – Study time 3 minutes

طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور لو رفت +فیلم و عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور لو رفت +فیلم و عکس

طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر جدایی گرفتن مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود .

آقای پاکدل در جشن حافظ به همراه رعنا آزادی‌ور حضور پیدا نکرد تا همین سبب شود در فضای مجازی شایعه جدایی این دو بازیگر مطرح شود.

این در حالی است که خبر ازدواج آنها کمتر از ۶ ماه منتشر شده بود و حالا خبر جدایی آنها در رسانه ها دست به دست می شود مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی ازدواج کرده بود که بعد از گذشت دو سال از یکدیگر جدا شدند و در سال ۱۳۹۹ خبر ازدواج و رعنا آزادی فر در فضای مجازی به سوژه داغ تبدیل شد درباره اینکه این خبر با واقعیت دارد یا خیر این بازیگران واکنشی از خود نشان نداده است.

خانم آزادی ور چندی پیش گفته بود سلیقه مردم را ما پایین آورده‌ایم. در حال حاضر سلیقه مردم ما یک سلیقه کاملاً نسبی است. به یک لحظاتی می‌خندند که آدم حیرت می‌کند. این اتفاقات به این دلیل است که ما که در سینما کار می‌کنیم به مرور زمان سلیقه مردم خودمان را در سینما پایین آورده‌ایم و مردم هم به همان حدش راضی شدند. به همان خنده و به همان میزانسن ضعیف و غیرقابل باور. فکر می‌کنم به همه این شرایط عادت کردند و دیگر برایشان مهم نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *