ماجرای فیلم دعوای فرامرز یوسفی و وحید و علت مرگ فرامز یوسفی

فیلم کامل دعوای فرامرز یوسفی و وحید +فرامرز یوسفی کیست؟

ماجرای فیلم دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور و جزئیات درگیری و مرگ وحید که در ویدیو اقدام به تهدید فرامرز میکرد را در این صفحه ببینید.

کلیپی کوتاه از تهدید و فحاشی سه مرد جوان در محله شاپور تهران در فصای مجازی حسابی سر و صدا و بر پا کرد و واکنش هایی را به همراه داشته است سه مرد جوان در این ویدیو اقدام به فحاشی و تهدید شخصی به نام فرامرز میکنند و او را ترغیب میکند که به نزد آنها بیاید و با هم درگیر شوند اما در ادامه ویدیو تصاویری از این سه نفر را نشان میدهد که حسابی خون آلود شده و گفته میشود که توسط فرامرز مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند!

فیلم کامل دعوای فرامرز یوسفی و وحید +فرامرز یوسفی کیست؟

ماجرای فیلم دعوای فرامرز یوسفی و وحید

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که چند پسر جوان اقدام به نمایش قدرت و تهدید شخصی به نام فرامرز کرده و از او می‌خواهند که به محله شاپور بیاید و با یکدیگر درگیر شوند .

بعد از مدتی مشخص شد که فرد تهدید کننده که ویدیو اش در فضای مجازی منتشر شده بود و شخصی به نام فرامرز را مورد فحاشی و تهدید قرار داد بر اثر ضرب و جرح شدید فوت کرده است. هنوز درباره علت مرگ او و ماجرای درگیری خبری در رسانه های رسمی منتشر نشده است

ماجرای فیلم دعوای فرامرز یوسفی و وحید و علت مرگ فرامز یوسفی

ماجرای فیلم دعوای فرامرز یوسفی و وحید و علت مرگ فرامز یوسفیماجرای فیلم دعوای فرامرز یوسفی و وحید و علت مرگ فرامز یوسفی

در گذشته نیز چنین ویدیو هایی در فضای مجازی منتشر شده بود که پلیس فتا به سرعت وارد عمل شد و آنها را دستگیر کرد و مدتی این گونه رفتارها در فضای مجازی به فراموشی سپرده شده بود گویا باز هم برخی از اراذل و اوباش اقدام به انتشار این گونه نمایش قدرت و تهدید می کند.

چند روزی است که دو کلیپ کری خوانی اراذل و اوباش در فضای مجازی منتشر و به جنجالی‌ترین بحث این روز‌ها تبدیل شده است. در کلیپ اول سه اوباش با چاقو، قمه و چوب فردی به نام فرامز را تهدید کرده و ادعا می‌کنند ساعت ۳:۳۰ بامداد به انتهای خیابان شاپور آمده، اما فرامز سر قرار دعوا حاضر نشده است. در انتهای کلیپ تصاویر خونین دو برادر رجز خوان در تصویر وجود دارد.

در کلیپی دیگر که از مردی به نام فرامرز منتشر شده است او ادعا می‌کند به احترام برادر بزرگتر طرف درگیری دعوا سعی در دعوا ندارد. هیچ اراذل و اوباش نامدار در تهران نیست
اما این همه ماجرا نبود و تصاویری از پیکر خونین طرف‌های دعوا با فرامرز در فضای مجازی منتشر شد.

یک منبع آگاه در اینباره گفت: این درگیری مربوط به چندی قبل است و بعد از وقوع آن متهم به نام فرامرز از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

او ادامه داد: هیچ کس در این درگیری کشته نشد و افراد حاضر تنها از ناحیه صورت و گردن مجروح شدند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *