ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر

ماجرای مهاجرت سرهنگ علیفر

ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر در آمریکا را به همراه جزئیات کامل این خبر را در ادماه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر گزارشگر به آمریکا

ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر

آقای سرهنگ علیفر در پی خبری در مصاحبه‌های خود عنوان کرده که قصد دارد از طریق ترکیه به کشور آمریکا سفر کند.

حواشی مربوط به او اینطور می باشد که آقای علیرضا علیفر در زمان گزارش بازی تیم های رئال مادرید و لوانته با اشاره به ترکیبی که در سایت های انگلیسی انتشار پیدا کرده بود دچار یک اشتباه میشود و اعلام میکند که شماره ۱۷ تیم لوانته سید جلال حسینی است.

هرچند او به سرعت اشتباه خودش را در طول گزارشش اصلاح کرد اما سرانجام در پایان بازی و در حالی که این اشتباه به سرعت در فضاهای مجازی منتشر شده بود از سوی سازمان صدا و سیما ابعاد تازه‌ای برای او پیدا کرد.

ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر گزارشگر جلال حسینی لوانته

علیفر در طی مصاحبه ای که داشت گفت من از دیشب تا به امروز ساعت ۹ صبح در حال تماس تلفنی با خارج از کشور بودم و تماس هایی که از ایران به من میشد را نمی‌توانستم پاسخگو باشم.

جزئیات کامل

همچنین ببینید:

ماجرای مهاجرت سرهنگ علیفر

وی در خصوص تماس تلفنی های خارجی که داشت بیان کرده که یک شبکه رادیویی و چندین شبکه فارسی‌زبان لس‌آنجلس و همچنین شبکه‌های خبری با من تماس گرفتند و من به زودی به کشور ترکیه می‌روم و اگر شرایط هم درست انجام شود و به توافق برسم به کشور آمریکا مهاجرت خواهم کرد.

در خصوص اشتباهی که در گزارش بازی و همچنین واکنش صدا و سیما صورت گرفت اشاره داشت این یک مسئله مهمی است اما اگر یک اشتباه ازسوی کوتاهی باشد آدم ناراحت نمی شود اما در صورتی که این گونه نبود.

ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر و همسر و دخترش

ماجرای پناهندگی و مهاجرت سرهنگ علیفر

در ۱۰ دقیقه آغاز این بازی به خاطر پخش مسابقات تکواندو این بازی پخش نشد و در آن ۱۰ دقیقه من وقت نداشتم که ترکیبی که تلویزیون نشان می‌دهد دسترسی داشته باشم به همین خاطر من به یکی از معتبرترین سایت های اسپرت ورزشی رفتم و ارنج تیم را از آنجا پیدا کردم.

البته بنده قرار نیست با توجه به سوابقم گذشته کارمند این تلویزیون ها باشم اما به عنوان گزارشگر و مجری کار کنم بعد قراره به عنوان مدیر گروه ورزشی را به من بدهند و در کنارش کار اجرا و گزارش راه ممکن انجام بدم.

هنوز کاملا به توافق نرسیدیم البته من کاری نمی‌کنم که خلاف اهداف کشورم باشد.
در حال بررسی پیشنهادها هستند و جای را انتخاب می‌کنم که هیچ گونه مشکلی با کشور و فرهنگ من نداشته باشد.

محرومیت توسط شبکه ورزش

وی در خصوص بیانیه سازمان صدا و سیما در خصوص محرومیتش گفت من از این خبر شوکه شدم و اصلا برایم چندان مهم نیست

سرهنگ علیفر گزارشگر از ایران رفت

از همه همکارانم که در ۲۵ سال سابقه حضور بنده در صدا و سیما و شبکه ۳ و ورزش به من کمک کردند تشکر ویژه می‌کنم چرا که بنده آدم بزرگی در حرفه خودم هستم و از محبتهای دوستانم این حرفه را به دست آوردم.

هدفم خدمت رسانی به فوتبال است مربی درجه یک هستم و ۲۵ سال سابقه گزارش در تلویزیون و تسلط به زبان مادری و بیان صدای درست و واضح از ویژگی های من است.

بنده معتقدم که نباید بخاطر یک اشتباه تمام زحمات فرد نادیده گرفته بشه باید بتوان با تذکر ساده مشکل را حل کنند اما من به نوبه خودم از همه دوستان و همکارانم تشکر میکنم و هیچگونه شکایتی ندارم و من ۲۵ سال از جوانیم را پای سازمان گذاشتم و خودم را به عنوان عضو رسمی میدانم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *