مادر اسفراینی 2 کودک خود را کشت (با قرص برنج) +عکس

مادر اسفراینی 2 کودک خود را کشت (با قرص برنج) +عکس

مادر اسفراینی 2 کودک خود را کشت (با قرص برنج) +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نماییذ.

مادر اسفراینی 2 کودک خود را کشت

مادر بی رحم خراسانی دو فرزند کودک خود را با قرص برنج به قتل رساند این در حالی بود که ابتدا این مادر گفته بود فرزندانم بر اثر گازگرفتگی جانشان را از دست داده است اما بعد از بررسی های پلیس مشخص شد که این مادر آنها را با قرص برنج کشته است و سپس سعی کرده با باز گذاشتن لوله بخاری ادعا کند فرزندانش با گاز گرفتگی فوت کرده اند.

مادر اسفراینی 2 کودک خود را کشت (با قرص برنج) +عکس

سرهنگ سجاد نامور در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق حاشیه شهر اسفراین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی و اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه 2 کودک خردسال که مسموم شده بودند توسط اهالی محل به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین انتقال داده می‌شوند، افزود: متاسفانه این دو کودک به علت شدت مسمومیت در بیمارستان فوت می‌کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حین بازدید از صحنه، متوجه تعدادی قرص برنج که بر زمین پراکنده شده بود می‌شوند، تصریح کرد: با وجود مستنداتی که در صحنه مشاهده و کشف شد، ظن ماموران به اینکه احتمال قتل در این رابطه وجود داشته باشد بیشتر می‌شود.

عکس جسد بابک خرمدین کارگردان سینما

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به مستندات موجود، تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز که در نهایت پرده از راز یک قتل هولناک برداشته و مشخص می‌شود که قاتل در کمال ناباوری مادر این دو کودک بود.

سرهنگ نامور با بیان اینکه جسد دو کودک خردسال با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود گفت: مادر این دو کودک که خودش نیز بعد از وقوع قتل اقدام به بلعیدن مقدار زیادی شیره تریاک به قصد خودکشی کرده بود برای انجام اقدامات پزشکی تحت الحفظ به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تحقیقات کماکان در این رابطه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی بعد از تکمیل پرونده منتشر می‌شود.

اِسفَرایِن شهری است در جنوب شرقی استان خراسان شمالی. این شهر مرکز شهرستان اسفراین است. کردهای کرمانج، ساکنین اصلی شهر اسفراین بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند. اسفراین یکی از شهرهای مهم منطقه سربداران محسوب می‌گردد و تا سال ۱۳۳۹ از توابع شهرستان سبزوار در استان خراسان بوده‌است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. اما انگار این عکس بچه های اهوازیه که بر اثر دارو از دنیا رفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *