مادر یوسف صیادی درگذشت | یوسف صیادی عزادار شد

مادر یوسف صیادی درگذشت | یوسف صیادی عزادار شد

مادر یوسف صیادی درگذشت یوسف صیادی عزادار شد علت درگذشت مادر یوسف صیادی بازیگر سرشناس و ماجرای فوت مادرش بر اثر ایست قلبی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یوسف صیادی بازیگر سرشناس کشورمان در اینستاگرام اعلام کرد که مادرش فوت کرده است یوسف صیادی بازیگر شناخته شده کشور ما بوده که در سوگ مادرش نشست.

مادر یوسف صیادی درگذشت | یوسف صیادی عزادار شد

مادر یوسف صیادی درگذشت

او متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران بوده و از سال ۱۳۶۸ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای داشته است پدرش اهل طالقان و مادرش املاک گیلان می باشد یوسف صیادی سال های زیادی به بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد از بعد انقلاب تاکنون به عنوان بازیگر کمدی ایران شناخته می‌شود آقای یوسف صیادی در سال ۱۳۶۸ وارد عرصه بازیگری حرفه‌ای و کار خود را در تلویزیون آغاز کرد جنگ جوان در سال ۱۳۷۱ به کارگردانی خودش تولید شد و در سال ۱۳۷۲ با سریال پرواز ۵۷ شناخته شد سریالهای ساعت خوش و تماشا ۷۹ و طبقه وسط از دیگر کارهای به شمار می‌آید.

یوسف صیادی علاوه بر بازیگری در عرصه طراحی صحنه و لباس نیز فعالیت دارد او را با سریال قرارگاه مسکونی میشناسیم سریالی که در سال ۱۳۸۷ توسط جواد رضویان کارگردانی شد او در سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش گام در سینما گذاشت و با فیلم های صندلی خالی و زندگی شیرین گام های دیگر خود را برداشت فیلم های شیر و عسل و فوتبالی و چگونه میلیاردر شدم از دیگر کارهای به شمار می‌آید.

مادر یوسف صیادی درگذشت | یوسف صیادی عزادار شد

فعالیت یوسف صیادی در سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی متری و مجموعه جنگ جوان در سال ۱۳۷۱ و مجموعه پرواز ۵۷ نیز شروع شد. یوسف صیادی با بازی در مجموعه تلویزیونی طنز ساعت خوش که در سال ۱۳۷۲ نیز در شبکه دو پخش می شد به شهرت رسید وی علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و طراح صحنه و لباس فعالیت ویژه ای دارند.

آقای صیادی اصالتا تنکابنی است و نخستین فعالیت خود را در رشته های فیلمسازی و عکاسی از انجمن سینمای جوان شروع کرد و به صورت حرفه ای در نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *