مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان خبرنگار جاسوس

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان و همسرش خبرنگار جاسوس

مایکل هاشمیان خبرنگار دو تابعیتی ایرانی آمریکایی است که بسیاری وی را در سریال گاندو شناخته اند. نام واقعی او جیسون رضاییان است که در سریال گاندو تغییر داده شده است.

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان

مایکل هاشمیان یکی از خبرنگاران ایرانی آمریکایی بوده که برای رژیم صهیونیستی و آمریکا جاسوسی میکرده است و در جریان حضورش در ایران به منظور جمع اوری اطلاعات محرمانه فعالیت میکرده که در نهایت توسط وزارت اطلاعات بازداشت میشود.

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان خبرنگار جاسوس

او از افرادی بوده که با جیسون رضاییان در یک تیم همکاری کرده و بعد از حضورشان در تهران تلاش فراوانی برای جمع اوری اطلاعات برای کشورهای اسرائیل و آمریکا میکرده است.

خبرنگار جاسوس

این خبرنگار که در سال 2014 به عنوان خبرنگار روزنامه واشنگت پست به تهران امد کار خود را به بهانه خبرنگاری شروع کرد اما کمکم نیروهای وزارت اطلاعت به این موضوع پی برده و تحقیقات خود را برای تحت نظر داشتن او آغاز کردند.

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان و همسرش خبرنگار جاسوس
مایکل هاشمیان کیست؟ و همسرش

این شخص از پدرش آمریکایی بوده و مادرش ایرانی است و به هر دو زبان ایرانی  و انگلیسی و عربی تسلط کامل دارد.

او در جریان حضورش در تهران تیمی را تشکیل داده بود که با کمک انها میتوانست درباره نیروگاه های اتمی ایران اطلاعاتی را به صورت مخفیانه به دست می اورد

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان و همسرش خبرنگار جاسوس

ماجرای جاسوسی مایکل هاشمیان در ایران

با رشوه دادن به برخی از کارکنان نیروگاه انرژی هسته تلاش کرد تا اطلاعاتی را درباره اورانیوم عنی شده کسب و آن را در اختیار آمریکایی های قرار بدهد که در نهایت توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد .

در حاشیه مذاکرات ایران و امریکا برای قرارداد برجام آقای جان کری تلاش کرد تا او را با جند ایرانی بازداشت شده در امریکا مبادله کند.

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیانو همسرش یگانه صالحی

در نهایت مایکل هاشمیان به همرا جیسون رضاییان توانستند در حاشیه قرارداد برجام با چند تن از زندانیان ایرانی که در زندان آمریکا به سر میبردند مبادله شوند.

همچنین ببینید:

حضور نقش او در سریال گاندو

لازم به ذکر است که سریالی در تیرماه 1398 به نام گاندو توسط اقای جواد افشار ساخته شده و از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفت که درباره ماجرای کامل جاسوسی این خبرنگار بود که مورد استقبال مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.

بازیگر نقش مایکل هاشمیان را آقای پیام دهکردی بر عهده داشت که توانست به خوبی از عهده این نقش بر آید و شهرت خود را بیش از پیش در بین مخاطبان تلویزیونی افرایش دهد.

مایکل هاشمیان خبرنگار جاسوس کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان خبرنگار جاسوس

این شب‌ها سریالی روی آنتن شبکه ۳ رفته که به ماجرای جالب‌توجه و عجیب حضور جیسون رضاییان، شهروند ایرانی- آمریکایی در کشورمان و فعالیت‌های جاسوسی او می‌پردازد.

دهکردی با نقش مایکل هاشمیان، کاراکتر این شخصیت را به نمایش گذاشته است. او که کارنامه‌ای کم‌تعداد نسبت به سال‌های حضورش در عرصه نمایش و تصویر دارد، می‌گوید گزیده‌کاری انتخاب شخصی او بوده، اما بازی در گاندو را پذیرفته، چون آن را فرصتی تکرارنشدنی برای خود، چه به‌عنوان بازیگر و چه به‌عنوان یک علاقه‌مند به تاریخ این سرزمین می‌دانسته است. گفت‌وگوی ما را با پیام دهکردی که این روز‌ها مشغول تدریس بازیگری هم هست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *