مایک تایسون ویلچر نشین شد بیماری مایک تایسون چیست؟

مایک تایسون ویلچر نشین شد بیماری مایک تایسون چیست؟

مایک تایسون ویلچر نشین شد بیماری مایک تایسون چیست؟ جزئیات کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مایک تایسون ویلچر نشین شد

مایک تایسون با استفاده از ویلچر در فرودگاه بین‌المللی میامی دیده شد و سؤالاتی در مورد سلامتی او را در ذهن هوادارانش به وجود اورد.

مایک تایسون ویلچر نشین شد بیماری مایک تایسون چیست؟

اسطوره بوکس با مصدومیت کمر دست و پنجه نرم می کرد و اخیرا در نیویورک در حال راه رفتن روی چوب دیده شد. طبق گزارش ها، تایسون با بیماری سیاتیک دست و پنجه نرم می کند و مجبور شده از ویلچر استفاده کند تا کمترین فشار را به کمر آسیب دیده خود وارد کند.

با این حال، این گزارش اضافه کرد که میزان آسیب جدی نیست و در عوض آن را به عنوان “خطر شغلی برای ورزشکاری مانند مایک” نامید. و گفت که دارد به “تاریخ انقضا” خود نزدیک می شود.

سلامتی مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن، او را از دست داد و می‌گوید «تاریخ انقضای او ممکن است خیلی زود فرا برسد».

مایک تایسون ویلچر نشین شد بیماری مایک تایسون چیست؟

تصویر مایک تایسون روی ویلچر در فرودگاه میامی است که نگرانی های جدیدی را برای سلامتی او در میان مشکلات سیاتیک ایجاد می کند.

“البته همه ما یک روز می میریم. سپس، وقتی در آینه نگاه می کنم، آن لکه های کوچک را روی صورتم می بینم. می گویم “وای. این یعنی تاریخ انقضای من نزدیک است، واقعاً به زودی.” اسطوره بوکس گفته بود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *