فیلم مبارزه mma دختران در باغ های شهریار بدون حجاب (مسابقات MMA)

مبارزه شبانه دختران در باغ های شهریار بدون حجاب (مسابقات MMA) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مبارزه شبانه دختران در باغ های شهریار بدون حجاب

با صادر شدن مجوز برای مسابقات MMA در ایران حالا دختران علاقمند به این رشته رزمی مسابقاتی را بدون مجوز و بدون رعایت شئونات اسلامی در باغ های شهریار برگزار کرده اند.!!

مبارزه شبانه دختران در باغ های شهریار بدون حجاب (مسابقات MMA)

مسابقاتی که به صورت شبانه در باغ های شخصی شهریار برگزار میشود و رزمی کاران حاضر در مسابقات بدون حجاب هستند!

این مسابقات به صورت پنهانی برگزار شده و بسیاری از ورزشکارانی که به این مسابقات آمده بودند به صورت داوطلبانه و تصمیم شخصی بوده است

فیلم این مسابقات را در زیر ببینید

این رقابت ها در داخل رینگ وسط باغ بزرگی برگزار شده است. سبک و سیاق این مسابقات به موی تای شباهت دارد اما فایترها در طول مبارزات از فنون خاک استفاده می‌کنند که بیشتر این فنون در مسابقات MMA استفاده می شود.

در فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی، دختران بدون رعایت حجاب اسلامی با شکل و شمایلی عجیب و با حرکات موزون وارد رینگ می شوند. نکته عجیب تر اینکه حتی تعداد زیادی از مردان اطراف رینگ مسابقات حضور دارند و در برخی از مبارزات فایترها را نیز کوچ می‌کنند!

گفتنیست هنرهای رزمی ترکیبی یا (Mixed Martial Arts (MMA یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند؛ که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است؛ و بزرگترین و معتبرترین سازمان‌های برگزاری این مسابقات، سازمان‌های یواف‌سی، استریک‌فورس و ریزین هستند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا