محسن و بهروز منوچهری (آریو و اهورا) کیستند؟ + دستگیری

محسن و بهروز منوچهری (آریو و اهورا) کیستند؟ + دستگیری

محسن و بهروز منوچهری (آریو و اهورا) کیستند؟ + دستگیری آنها را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید..

محسن و بهروز منوچهری (آریو و اهورا) کیستند؟

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کرد که محسن منوچهری و برادرش بهروز منوچهری که در تولید موزیک ویدیو ساسی مانکن به نام تهران توکیو نقش داشتند توسط مراجع قضایی دستگیر شدند .

محسن و بهروز منوچهری (آریو و اهورا) کیستند؟ + دستگیری

برادران منوچهری از سازنده های موزیک ویدیو در کشورمان نبوده که در تولید موزیک ویدیو ساسی مانکن نقش داشته اند و

این دو نفر با نام هنری آریو و اهورا در کشور فعالیت داشتند که در نهایت توسط نیروی انتظامی در شیراز بازداشت شدند

لازم به ذکر است که موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن از خواننده های مستهجن که در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند با حضور یکی از بازیگران پورن آمریکایی باعث جنجال زیادی در کشورمان شده است بسیاری از کارشناسان موسیقی معتقد هستند که این خواننده از طرف برخی از سازمان های جاسوسی ضدانقلاب تامین مالی شده تا بتواند با تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان را به سوی فساد بکشاند

دادسرای امنیت اخلاقی در اطلاعیه‌ای به خانواده‌های نگران نسبت به تربیت فرزندان خود اطمینان خاطر داده است که بنا بر رسالت قانونی خود و در پاسخ به مطالبات آنان، با جنایتکارانی که سلامت روانی و معصومیت کودکان و نوجوانان ما را هدف قرار دهند، مماشاتی ندارد و قطعاً آنان را به سزای عمل خود می‌رساند.

این خواننده چندی پیش با انتشار موزیک ویدیویی با محتوای مستهجن، سبب ایجاد موجی از واکنش‌های منفی در فضای مجازی شده بود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. رئیس جمهور، در مرداد ۱۳۹۹ در جلسه ی هیئت دولت که شرح آن به صورت زنده از صدا و سیما پخش شد گفتند: «مردم همه چیز خود را به بورس بسپارند»
    این در حالی بود که دلار در قیمت های نزدیک ۳۴ هزار تومان نوسان می کرد.
    بعدها وزیر اقتصاد گفت: کسری بودجه خود را با فروش سهام و اوراق از طریق بورس تأمین کرده ایم.

    بهتر نیست، قوه قضائیه همین حد از پیگیری برای خاطر یک موزیک ویدئو، نسبت به دستگیری عواملی که منجر به ضرر و زیان هنگفتی که به مردم وارد شد اعمال نماید؟ چرا کسی پاسخگوی این کلاهبرداری سیستماتیک بورس نیست؟
    هزاران هزار کمپین و امضاء و شکایت نامه رسمی و غیر رسمی از طرف مالبخاتگان که به دعوت دولت در بورس تهران سرمایه گذاری کردند، به قوه قضائیه ارسال شد… چرا رسیدگی نشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *