محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست + عکس و بیوگرافی و حواشی نماینده سراوان

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست + عکس و بیوگرافی و حواشی نماینده سراوان و فیلم درگیری لفظی محمد باسط درازهی و سن و محل تولد و اصالت و عکس شخصی وی را در مجله شبونه مشاهده کنید.

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

محمد بهنیا کارمند اداره گمرک متولد استان گلستان و اصالتا از ترکمن های غیور بوده که که چند سالی است در اداره گمرک مشغول بکار است.
نام این کارمند گمرک و حواشی ایجاد شده در کلیپ منتشر شده در اداره گمرک این روزها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی زیاد شنیده شده و به گوش می رسد.

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

عکس محمد بهنیا کارمند گمرک

بعد از انتشار فیلم فحاشی و درگیری لفظی نماینده سراوان با این کارمند که توهین قومیت و مذهب را پیش کشیده، باید گفت که خود این کارمند گمرک از برادران اهل تسنن است و اصالتا ترکمن صحرایی و اهل گلستان می باشد.خبرهای سیاسی بدون سانسور
وی همچنین ورزشکار نیز می باشد و فوتسالیست نیمه حرفه ای بوده و چند سالی است که در این رشته ورزشی فعالیت دارد.
محمد باسط درازهی خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و برکناری این کارمند از مجلس بوده و خطاب به نمایندگان گفته است اگر این کار انجام نشود فردا نوبت شماست.

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

عکس و بیوگرافی محمد بهنیا کارمند گمرک

هنوز از سرانجام و تصمیمات درباره کارمند وظیفه شناس گمرک اطلاعی در دست نیست. فیلم فحاشی نماینده سراوان را در اینجا ببینید.

سرانجام کارمند گمرک بعد از درگیری با نماینده سراوان

اما کمپینی در حمایت از فیلمبردار و این کارمند در شبکه های اجتماعی براه افتاده و همه اعلام کردند که او وظیفه قانونی خود را عمل کرده است.
در فیلمی دیگر مشاهده می شود که گروهی از مردم با دسته گل برای قدردانی از وظیفه شناسی وی به اداره رفته و از او قدردانی کردند.
در همین مورد نیز اداره گمرک با بیانیه ای گفته که نماینده سراوان بدون هماهنگی آمده و فقط ۱۴ دقیقه معطل شده و این چهل دقیقه معطل مانده صحت ندارد.

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

واکنش به اقدام کارمند گمرک در فضای مجازی

مدافع حرم مسعود مقتدر نیز از این کارمند و فیلم بردار حمایت کرده و گفته در حمایت از نامبردگان من مسعود مقتدر آن فیلم را گرفتم.
باید گفت که اکنون واکنش متفی خیلی از فعالان و کاربران و نمایندگان سابق مجلس بر علیه نماینده سراوان است و این رفتار او را مورد نکوهش قرار دادند.

محمد بهنیا کارمند گمرک کیست

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *