بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی دو نماینده مجلس به اتهام اخلال بازار خودرو

حکم حبس محمد عزیزی و فریدون احمدی

بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی دو نماینده مجلس به اتهام اخلال بازار خودرو را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی دو نماینده مجلس به اتهام اخلال بازار خودرو

خبرگزاری های کشورمان خبر از بازداشت و دستگیر شدن دو نماینده مجلس به اتهام اخلال در بازار خودرو را منتشر کرده اند

ماجرای بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی

این دو نماینده مجلس فریدون احمدی نماینده مردم شهرستان زنجان و محمد عزیزی نماینده مردم ابهر میباشد که به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو دستگیر و سپس راهی زندان اوین شده اند

همچنین برای آنها وثیقه‌ای یک میلیارد تومانی پیشنهاد گردیده است

این خبر را آقای یاشار سلطانی فر یکی از روزنامه‌نگاران کشورمان منتشر کرده است

بازداشت و دستگیری محمد عزیزی و فریدون احمدی دو نماینده مجلس

از سیر تا پیاز ماجرای بازداشت دو نماینده مجلس به اتهام اخلال در بازار خودرو

فارس نوشت: عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

ماجرای بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی

وی افزود: هفته آینده و با تکمیل مدارک و اسناد تخلف و مباشرت آنها در برخی اقدامات، جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار خواهد شد.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: بعد از رویت اسناد و مدارک، بسیار سریع درباره عدول از وظایف نمایندگی را بررسی کرده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

روز گذشته فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند اما با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شدند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی محمد عزیزی

آقای محمد عزیزی یکی از چهره های سیاسی کشورمان بوده که متولد ۱۳۵۴ در آزادشهر واقع در استان گلستان می باشد

بازداشت محمد عزیزی نماینده مجلس ابهر کیست؟ + بازداشت و دستگیری عزیزی نماینده مجلس

ماجرای بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی

او سوابق متعددی در زمینه اجرایی دارد همچون قائم مقام صدا و سیمای کرمانشاه و قائم مقام صدا و سیمای استان گلستان را در کارنامه خود دارد

ایشان به عنوان معاون شهردار منطقه ۱۵ و ۱۶ تهران نیز فعالیت داشته و مدتی به عنوان فرماندار شهرستان ابهر منصوب بوده است

وی همچنین به عنوان شهردار زنجان مدتی کار کرده و در حال حاضر به عنوان نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی زنجان فعالیت می کند.

فریدون احمدی کیست؟

آقای فریدون احمدی نیز متولد ۱۳۴۶ بوده و از شخصیت های سیاسی کشورمان می باشد

بازداشت فریدون احمدی نماینده مجلس + بیوگرافی فریدون احمدی کیست؟

ماجرای بازداشت محمد عزیزی و فریدون احمدی

ایشان دارای دکترای مهندسی صنایع بوده و توانسته که در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با کسب ۴۴ هزار رای و با ۳۸ درصد آرا را به دور دوم مجلس راه پیدا کند

61 ماه حبس برای محمد عزیزی و فریدون احمدی

مهدی جمالی مدیرعامل سابق سایپا به جرم مشارکت در اخلال در نظام توزیعی به هفت سال حبس، رضا تقی زاده ماکویی فرزند عباس معاون سابق بازاریابی سایپا به ۱۵ سال حبس، محمد عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو به ۶۱ ماه حبس تعزیری، فریدون احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به ۶۱ ماه حبس تعزیری و حسن هشترودی رئیس سابق حراست کل سایپا به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

لازم به ذکر است که در در چند ماه اخیر قوه قضاییه و وزارت اطلاعات برای ریشه کن کردن فساد ، بسیاری از مسئولان در زمینه‌های مختلف را بازداشت کردند

از شهردار خرم‌آباد گرفته تا اعضای شورای شهر و مدیرعامل برخی از بانک‌ها و ایران خودرو از جمله افرادی بوده که تا به حال توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. به به هردم از این باغ بری میرسد از آشنایی با عزیزان خوشبختم به نظر بنده حقیر فقط اعدام سزای بزرگواران هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *