بیوگرافی قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت +سوابق دکتر

بیوگرافی قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت +سوابق دکتر قاسم جان بابایی را در ادامه این بخش از مجله شبوه مشاهده نمایید.

بیوگرافی قاسم جان بابایی

آقای دکتر متولد 14 خردادماه 1348 در شهر بابل میباشد او از پزشکان سرشناس و با دانش کشورمان بوده که سوابق زیادی در زمینه های اجرایی و مدیتریتی دارد که مهمترین انها معاونت درمان وزارت بهداشت میباشد.

بیوگرافی قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت +سوابق دکتر

او مدتی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شده بود.

تخصص

دکتر قاسم جان بابایی فوق تخصص خون و سرطان بالغین میباشد که مدرک این رشته را از دانشگاه تهران اخذ نموده است.

افتخارات

وی حائز رتبه سوم بورد (۸۶-۱۳۸۳)، بورد تخصص داخلی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران (۸۲-۱۳۷۸) و پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی بابل (۷۳-۱۳۶۶) را در کارنامه تحصیلی خود به ثبت رساند.

ایشان دارای فوق تخصص خون و آنکولوژی میباشد که مدتهای زیادی در بیمارستانهای مختلف اقدام به خدمت رسانی به مردم کرده است و بیماران زیادی را توانسته معالجه کند او در بین مردم از اعتبار زیادی برخوردار است

گفتنی است دکتر محمد مهدی ناصحی از سال ۸۹ تا ۹۲ ریاست این دانشگاه را برعهده داشته، که به منظور ادامه تحصیل در رشته فوق تخصصی به تهران می رود.

بیوگرافی قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت +سوابق دکتر

جنجال نامه قاسم جان بابایی به رئیس جمهور

انتشار نامه‌ای با موضوع کرونا به ایران با امضای معاون وزیر بهداشت از صبح امروز جنجال‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور به راه انداخته است. وزارت بهداشت نامه جعلی با امضای معاون وزیر بهداشت مرگ ۴ نفر را تکذیب کرد. از امروز صبح بسیاری از مخاطبان پرسیده‌اند ابتلای ۴۵ نفر به کرونا در کشور صحت دارد؟ و ماجرای نامه هشدار با امضای قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی چیست؟

بیوگرافی قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت +سوابق دکتر

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی در واکنش به انتشار خبر کرونا ویروس در کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نامه منتشر شده درباره ابتلای ۴۵ نفر به کرونا و فوت ۴ نفر در کشور جعلی است.

قاسم جان بابایی افزود: رونوشت‌ها در این نامه سراسر ایراد است؛ چراکه هیچ وقت در چارچوب اداری معاون وزیر به رئیس جمهور نامه نمی‌زند بلکه این کار به عهده شخص وزیر بهداشت است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا