تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 27 اردیبشهت 99 + جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 27 اردیبهشت 99 + جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 27 اردیبهشت 99 + جزئیات و وضعیت سفید یا قرمز بودن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 27 اردیبهشت

وزیر آموزش و پرورش کشورمان اعلام کرده که در مناطق وضعیت سفید کشور مدارس بازگشایی خواهد شد این خبر واکنشهای زیادی را به همراه داشته است و برخی از خانواده ها همچنان از فرستادن فرزندان خود به مدرسه ترس و اضطراب دارند و معتقدند که ممکن است فرزندانشان به ویروس مبتلا شوند.

با این حال مدارس بسیاری از شهرهای کشور در 27 اردیبهشت ماه بازگشایی خواهد شد و باید ببینیم خانواده ها آیا فرزندان خود را به مدرسه میفرستند یا خیر!

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) شنبه 27 اردیبهشت 99 + جزئیات

گفته شده مدارس استان البرز بازگشایی خواهد شد ولی هنوز درباره مدارس تهران خبری منتشر نشده است به همین دلیل است که خبرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و باعث شده که خانواده ها با نگرانی رو به رو شوند.

به این ترتیب یقینا مدارس استان البرز بازگشایی خواهد شد و مدارس تهران هنوز مشخص نیست که آیا تعطیل است یا خیر که در صورت دریافت اطلاع در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد باید ببینم در آینده وضعیت شیوع کرونا چگونه پیش میرود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *