فیلم کامل مدرسه پری دریایی کرج را ببینید بدون سانسور

فیلم کامل اولین مدرسه پری دریایی کرج را ببینید بدون سانسور

فیلم کامل مدرسه پری دریایی کرج را ببینید بدون سانسور

کلیپ اولین مدرسه پری دریایی در کرج این وزها در فضای مجازی جنجال زیادی را به راه انداخته است و بسیاری از کاربران نسبت به تم و طرحی که برخی خانم های این مدرسه با لباس الهام گرفته است پری دریایی استفاده کرده اند انتقاد نموده اند این ویدیو به شدت مورد توجه قرار رفته است و هنوز هیچ مسئولی به آن واکنشی نشان نداده است.

ویدیویی از افتتاح یک مدرسه با موضوع پری دریایی در کرج منتشر شده که در نوع خود بسیار عجیب است تعدادی خانم با پوشیدن لباس هایی شبیه به پری دریایی در کنار یک استخر خود را پری دریایی معرفی کرده که حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

مدرسه پری دریایی کرج را ببینید بدون سانسور

گویا این مدرسه آموزش شنا برای بانوان بوده اما لباس های عجیب و غریبی که آنها پوشیده اند از نکات جالب توجه این مدرسه می باشد.

با فرا رسیدن فصل تابستان مدارس آموزش شنا یکی از کلاسهای مورد علاقه مردم به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان به شمار می آید و بسیاری از مدارس آموزش سعی می کنند با تنوع خاص وانمود کنند که نسبت به سایر مدارس متفاوت هستند

به هر حال این مدرسه پری دریایی در کرج دست به ابتکار بسیار عجیب و غریبی زده است و با استفاده از لباس های به سبک پری دریایی به دنبال جذب شرکت کننده و متقاضی می باشد هنوز درباره این مدرسه توسط مسئولان مربوطه اطلاع رسانی نشده است و صرفاً در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

پری دریایی در فرهنگ عامه، یک موجود افسانه‌ای آبزی است که سر و تنه‌ای به شکل یک زن زیبا و دمی شبیه به ماهی دارد. پری دریایی، در بسیاری از افسانه‌ها اینطور تصویر شده است که در کنار ساحل دریا می‌ایستد و با یک دست در حال شانه‌کردن موهای بلندش و در دست دیگرش آینه‌ای را نگاه داشته‌است.

پری دریایی در افسانه‌های بسیاری از فرهنگ‌های جهان، از تمدن آشوریان تا بابل و یونان باستان وجود دارد. در بعضی افسانه‌های اروپایی آمده پری دریایی توانایی برآورده کردن آرزوهای انسان‌ها را دارد، و در ژاپن معروف است که خوردن گوشت پری دریایی سبب جوان ماندن و زندگی جاوید می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *