ماجرای مدرک تحصیلی سینا کمالخانی نماینده مجلس تفرش +بیوگرافی

ماجرای سینا کمالخانی

ماجرای مدرک تحصیلی سینا کمالخانی نماینده مجلس تفرش +بیوگرافی سینا کمالخانی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای مدرک تحصیلی سینا کمالخانی نماینده مجلس تفرش

سخنگوی شورای نگهبان آقای عباسعلی کدخدایی درباره مدرک تحصیلی یکی از نمایندگان منتخب مجلس گفت که مدرک تحصیلی او مورد تایید وزارت علوم قرار نگرفته است و به این ترتیب انتخابات حوزه شهر تفرش ابطال می شود (تفرش یکی از شهرهای استان مرکزی می باشد)

ماجرای مدرک تحصیلی سینا کمالخانی نماینده مجلس تفرش +بیوگرافی

این خبر در رسانه‌های کشورمان بازتاب زیادی به همراه داشته است

آقای عباسعلی کدخدایی گفت که ما در ابتدا گواهی تحصیلی او را که در پرونده اش بود مورد بررسی قرار دادیم که مشکلی نداشت و  وضوع را تایید کردیم اما اخیراً یک نامه‌ای از یک موسسه برای ما ارسال شده که در آن نوشته شده این فرد با چنین مشخصاتی در این مقطع تحصیلی سوابقی وجود ندارد و به همین ترتیب ما نامه ای به وزارت علوم فرستادیم و آنها در جواب نوشتند این موسسه ای آقای سینا کمالخانی در آنجا فوق لیسانس گرفته است دارای مجوز شورای گسترش آموزش عالی نیست و مدرک ایشان تایید نمی باشد.

ماجرای مدرک تحصیلی سینا کمالخانی نماینده مجلس تفرش +بیوگرافی

کدخدایی ادامه داد: ما با خود فرد (سینا کمالخانی) تماس گرفتیم، ایشان مدعی هستند که مدرک من معتبر است و ما درخواست کردیم که اگر اسناد دیگری دارند، ارائه دهند و این هفته موضوع را در جلسه چهارشنبه شورای نگهبان مطرح کرده و تصمیم خواهیم گرفت.

همچنین ببینید: بیوگرافی غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر شبهات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی منتخب تفرش تأیید شود، تکلیف چیست؟ تاکید کرد: اگر مدرک تحصیلی وی مورد تأیید قرار نگیرد، ما انتخابات را در حوزه انتخابیه تفرش ابطال کرده و انتخابات میان دوره‌ای برگزار خواهیم کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *