مدل مانتو 98 و جدیدترین مدل های مانتو تابستانی 98

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید

مانتو به عنوان یکی از پرکاربردترین لباس هایی که خانم ها با آن روزانه سر و کار دارند، نقش مهمی در زندگی ایفا می کند. مدل مانتوهایی که شما به عنوان یک خانم انتخاب می کنید.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

روی برداشتی که دوستان و آشنایان در نگاه اول به شما دارند، تاثیر می گذارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید برای انتخاب مدل مانتو مد نظرتان باشد، رنگ سال است.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

بسیاری از بانوان به دنبال این هستند که بتوانند مانتویی زیبا و مناسب انتخاب کنند که باید برای خرید آن اصولی را رعایت کنند و هر مدل مانتویی را در زمان مناسب خود بپوشند. مدل این مانتوها عبارتند از مانتوی روزمره، اسپرت، رسمی، اداری، مجلسی، شنل و پانچو.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

انتخاب مدل مانتوی مناسب و مد روز می تواند روی جذابیت و زیبایی ظاهری شما تاثیر بسزایی داشته باشد. شما باید همیشه این موضوع را مد نظر قرار دهید که مدل مانتویی را انتخاب کنید که تن پوش شیک و مناسبی داشته باشد.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

مدل مانتو نخی 2024 جدیدو جدیدترین مدل های مانتو تابستانی ۱۴۰۳ به همراه تصاویر و نحوه خرید آن را در مجه شبونه مشاهده نمایید.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

پارچه های متفاوتی برای تولید مانتوهای مختلف به کار گرفته می شود که شاید با سلیقه های مختلف هماهنگ باشد.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

برخی از افراد با توجه به جنس مانتو آن را انتخاب می کنند، مثلا برای عده ای خرید مانتویی که چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد مهم است و برای برخی دیگر اینکه مانتویشان پرز نگیرد و …

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

رنگ، چیزی کاملا سلیقه ایست و ما اغلب اوقات به سلیقهٔ خودمان بسنده کرده و به رمز و راز رنگ ها بی توجهی می کنیم. اما واقعیت این است که در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس، باعث خواهد شد تا زیبا‌تر و خوش هیکل تر به نظر بیاییم. یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه به رنگ پوست است.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

با فرا رسیدن فصل تابستان پوشش خانم ها نسیت به فصل های دیگر متفاوت تر خواهد بود و سعی دارند که با پوشش لباس های نازک تر خود را در برابر گرمای شدید محافظت کرده و خنک نگه دارد.

مد در کشورمان از اهیمت بالای برخورد است و دختران و پسران جوان سعی میکنند که با مد پیش بروند و لباس هایی که میپوشند را با مد روز مطابقت دهند.

همچنین ببینید 50 مدل مانتو تابستانی نخی کوتاه و بلند و اسپرت ۱۴۰۳ خنک

پوشش هرکسی نشانه شخصیت انها خود بود و ظاهر زیبا میتواند که شرایط اجتماعی هر فردی را تغییر داده و به جزئیات مهمی توجه کرد.

مدل مانتو کرم رنگ نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

مدل مانتو 1403

خانم ها نسبت به آقایان برای پوشش خود حساسیت بیشتری دارند و سعی دارند که بسیار متفاوت باشند.

خانم ها همیشه برای خرید سر درگم هستند و وقتی به بازار میروند نمیدانند باید چه مدلی را برای اخرید انتخاب کنند.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۳ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2024

بهترین کار این است که به اینترنت مراجعه کرده و تعدادی از مدل های متنوع را مد نظر قرار داده و برای خرید به بازار بروید.

مدل مانتو زرشکی نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

اگر در اینترنت مدلهایی را در ذهن خود داشته باشید به راحتی خواهید توانست که به چیزی که میخواهید بخرید آگاهی داشته باشید و یا حداقل مشابه تیپی که ذهنت تان است را ایده بگیرید.

مدل مانتوهای شیک جدید

فقط باید توجه داشته باشید که از اینترنت هیچگاه پوشاک را سفارش ندهید یعنی هیچ لباسی را قبل اینکه نپوشیده ای و پرو نکرده اید سفرش ندهید چرا که چیزی که در تصویر موجود است با چیزی که تن میزنید کاملا متفاوت خواهد بود.

پس همیشه توجه داشته باشید که تا لباسی را تن نزده اید اقدام به خرید ان نکنید که تفاوت بسیار اساسی در نگاه تا پوشیدن آن خواهد بود.

مدل مانتو رنگ قرمز نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

مجله شبونه در این بخش از مد و مدل خود مدل های شیک و جدیدی را از مانتوهای تابستانی 1402 اماده کرده است که میتوانید از انها ایده گرفته و برای خرید به بازار بروید .

به این ترتیب خیلی راحت میتوانید چیززی که دوس دارید را خریداری کرده و دیگر دچار سردرگمی نشوید.

مدل مانتو شیک , مدل جدبد مانتو ۱۴۰۲ مدل مانتو نخی آبی نگ ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023 مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023مدل مانتو شیک مدل مانتو صورتی رنگ نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023مدل مانتو های جذاب شیک مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

نکته اول در انتخا مانتو این است که بدون تعارف نسبت به سایز و قد و شکل بدن خود شناخت کافی داشته باشید و ویژگی‌های اندامی خود را کامل در نظر بگیرید. مسلما یک خانم قد‌ بلند و لاغر یا یک خانم کوتاه قد و کمی چاق یا خانمی که بازوهای نسبتا بزرگی دارد نمی‌توانند از یک مدل و از یک سایز مانتو استفاده کنند. مهم نیست که بدن شما چه شکلی دارد، آنچه مهم است انتخاب نوع لباس ، سبک و برش آن متناسب با بدن می باشد.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه‌ی عکس دارد، اگر قدتان کوته است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندی‌شان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

مرسده می‌گوید: «پیشنهاد من به خانم‌هایی که ریز اندامند، مانتوهای فون، پیلی‌دار یا چین‌دار است.»

همچنین به خانم‌هایی که اضافه وزن دارند توصیه می‌کند که: «این دسته از خانم‌ها بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح‌های عمودی و ترکیب رنگهایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند. در این صورت لاغرتر بنظر خواهند رسید.»

مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023مدل مانتو های جدید مدل مانتو نخی رنگ مشکی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023

مدل مانتو مجلسی قیمت بالایی دارند پس در خرید آن ها دقت کنید. به راحتی نمی توان مانتو فعلی خود را کنار گذاشته و به دنبال یک جایگزین مناسب تر بود.

اگر در بودجه خود محدودیت دارید بجای خرید یک مانتو خیلی لوکس گران، دو عدد مانتو با قیمت پایینتر را خریداری کنید تا بتوانید آنها را با دیگر لباس های خود ست کرده و در نتیجه در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید.

معمولا تعداد شال، روسری و شلوار های کمد لباس شما بیشتر از تعداد مانتو ها است ضمن اینکه این لباس ها قیمت کمتری هم نسبت به یک مانتو دارند. پس دست شما برای ست کردن باز است.

مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023 مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023مدل های مانتو شیک مدل مانتو نخی رنگ زرد ۱۴۰۲ جدید و خرید اینترنتی مانتو تابستانی 2023 مدل مانتو شیک , مدل جدبد مانتو ۱۴۰۲ مدل مانتو نخی ۱۴۰۲ جدید و جدیدترین مدل های مانتو تابستانی ۱۴۰۲ مدل مانتو شیک , مدل جدبد مانتو ۱۴۰۲

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *