حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + جنجال ها

حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + جنجال ها

ماجرای مراسم چهلم مهسا امینی در سقز با حواشی و جنجال ها همراه با جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی

حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + جنجال ها

مراسم چهلم مهسا امینی در سقز

مهسا امینی دختر جوان سقزی که مرگ او در اواخر شهریور ماه جنجال بسیار زیادی را در ایران و حتی جهان به راه انداخت امروز چهلم این مرحومه بود که مراسم برگزار نشد.

درباره این مراسم حرف و حدیث و شایعات زیادی در رسانه های معاند منتشر شد و رسانه های معاند از روز گذشته سعی کردند با فراخوان های مختلف مردم را در چهلم این دختر به خیابان ها بکشانند.

همچنین شایعاتی پیرامون حضور برخی از چهره های سرشناس همچون علی دایی و حامد لک و وریا غفوری در این مراسم منتشر شده بود که واقعیت ندارد .

حواشی کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + جنجال ها

به هرحال مراسم چهلم مهسا امینی به درخواست خانواده این مرحومه برگزار نشده است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در این باره گفت که خبرهای مبنی بر محدودیت و بسته شدن خیابان های سقز واقعیت ندارد و خانواده این مرحومه اعلام کردند که مراسم چهلم نمیگیرند و وقتی که خانواده مهسا امینی مراسم چهلم میگیرند پس چه کسی می‌خواهد مراسم برگزار کند؟ البته کسی جلوی مردم را نگرفته است. منعی هم برای برگزاری مراسم نداریم قطعا با کسانی که بخواهند نظم و آرامش شهر و مردم را به هم بریزند برخورد قاطع خواهیم کرد. استاندار کردستان همچنین اخبار مربوط به قطعی و کندی اینترنت در سقز را نیز رد کرد و گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. نه اینترنتی محدود شده، نه راهی مسدود شده، نه جایی تجمعی برگزار شده، نه جایی آتش گرفته، ما تایید می‌کنیم که وضعیت در شهر آرام است.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مگه اهل تسنن کرد … چهلم میگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *