همسر ایمان قیاسی کیست؟ پیج اینستاگرام همسرش

همسر ایمان قیاسی کیست؟ پیج اینستاگرام همسرش

همسر ایمان قیاسی کیست؟ پیج اینستاگرام همسرش را همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر ایمان قیاسی کیست؟

ایمان قیاسی خواننده و مجری معروف کشورمان که با برنامه عصر جدید توانست به شهرت برسد این روزها در در زندگی شخص اش اتفاقات بسیا خوش ایندی رخ داده است او سال گذشته با خانم شیبا نوروزی ازدواج کرد و یکسال بعد صاحب یک فرزند دختر شد.

همسر ایمان قیاسی کیست؟ پیج اینستاگرام همسرش

همسر آقای قیاسی خانمی به نام شیبا نوروزی میباشد که از کارآفرینان مطرح کشور است این خانم رئیس شرکت و کارخانه جلگه کویر است که در تولید محصویلات لبنی فعالیت دارد.

پیج ایستاگرام

پیجی در اینستاگرام با نام این خانم یافت نشد و احتمالا پیج او به آیدی ساخته شده که فقط دوستا و اقوامش آن را فالو کنند و در اختیار عموم قرار ندهد

ایمان قیاسی نیز قبل از اینکه به مجریگی بپردازد ابتدا وارد خوانندگی شده بود و چندین آهنگ را در اویل دهه 90 منتشر کرده بود .

او از رفقای قدیمی احسان علیخانی است و بعد از اینک علیخانی تصمیم گرفت برنامه عصر جدید را بسازد از ایمان قیاسی دعوت کرد که در برنامه به عنوان مجری پشت صحنه به فعالیت بپردازد و همین سبب شد که او به شهرت برسد.

همسر ایمان قیاسی کیست؟ پیج اینستاگرام همسرش

ایمان قیاسی با صدای دلنشین و زیبایی کـه دارد توانسته مخاطبین و علاقمندان زیادی را جذب خود نماید. در ابتدا با ساز و نوازندگی بـه دنیای هنر پا گذاشت با مهارتی کـه در ساز پرکاشن داشت بـه سراغ موسیقی رفت و پس ازآن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را دراین راه کسب نمود.

او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌هاي رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *