مردانی که ختنه بدون تکبیر داشتند دوباره باید ختنه کنند

مردانی که ختنه بدون تکبیر داشتند دوباره باید ختنه کنند

مجیب انصاری یکی از روحانیون اهل هرات اعلام کرد مردانی که هنگام ختنه تکبیر نکرده اند باید مجددا ختنه شوند!

مردانی که ختنه بدون تکبیر داشتند دوباره باید ختنه کنند

فراخوان برای ختنه مردان در افغانستان

با روی کار امدن طالبان در افغانستان قوانین عجیب و غریبی در این کشور حاکم شده است به خصوص قوانین محدود کننده برای زنان سبب شده که بسیاری از زنان افغان دست به اعتراض بزنند.

طالبان به همه زنان دستور داده است که صورت خود را در ملاء عام در افغانستان بپوشانند، این آخرین محدودیت گسترده توسط دولت است که حق زنان را برای سفر در مسافت های طولانی به تنهایی، کار خارج از مراقبت های بهداشتی یا تحصیلی و دریافت آموزش متوسطه سلب کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل طالبان مجازات مدل موی غربی پسر جوان با قیچی
فیلم تخریب آثار باستانی افغانستان توسط طالبان
رهبر طالبان افغانستان کیست + بیوگرافی و عکس

این فرمان در چرخشی بی رحمانه، بستگان و کارفرمایان زنان را مجری قرار می دهد. اگر چهره آنها در ملاء عام دیده شود، “سرپرست” مرد آنها جریمه و سپس زندانی می شود. اگر زنی که بدون پوشش بیرون می رود یا بستگانش برای دولت کار می کنند، باید اخراج شوند.

پیشنهاد می‌کند که زنان در صورت امکان به هیچ وجه خانه‌های خود را ترک نکنند، و گفت که این «بهترین گزینه برای رعایت حجاب شرعی است»، که اساساً سنت‌های افراطی بخش‌های محافظه‌کار مناطق روستایی را بر همه زنان تحمیل می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *