نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بی کرایه محمد نادری شبکه نسیم

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بی کرایه محمد نادری شبکه نسیم

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بی کرایه با اجرای محمد نادری از  شبکه نسیم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بی کرایه محمد نادری شبکه نسیم
نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بی کرایه محمد نادری شبکه نسیم

مسابقه تاکسی بی کرایه از شبکه نسیم با اجرای متفاوت محمد نادری در آبان‌ماه سال ۹۸ به روی آنتن می‌رود و جزو برنامه های جذاب شاد و مفرح می باشد که برای ایام پاییز و زمستان بینندگان و مخاطبان تلویزیون را به سوی خود جلب می کند.

موضوع مسابقه بی کرایه شبکه نسیم

آقای آرش گودرزی تهیه کننده برنامه بی کرایه درباره ساختار موضوع این مسابقه جدید از شبکه نسیم که اجرای آن را آقای محمد نادری برعهده دارد توضیحاتی را مطرح کرد

وی اشاره کرد که برنامه بی کرایه که قرار است به زودی از شبکه نسیم پخش شود ، وی در مورد مسابقه بی کرایه گفت که از یک مدل مسابقه انگلیسی ساخته شده که به عنوان یکی از مسابقه‌های جریان‌ساز تلویزیون از حدود ۹ سال پیش در شبکه های مختلف ساخته شد و ادامه داشت و به عنوان شکل نوینی از مسابقه های تلویزیونی می باشد.

وی در خصوص روند معمولی مسابقه های تلویزیونی بیان داشت در مسابقه های تلویزیونی معمولاً شرکت‌کننده در آزمون میدهد و بعد وارد مسابقه میشود که باعث خواهد شد گاهی هم شرکت کننده های مسابقه های تلویزیونی تکراری باشند.

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه تاکسی يی کرايه محمد نادری شبکه نسیم

وی با اشاره به اینکه برخی از مسابقه های جدید تلویزیون و همچنین برنامه های استعداد یابی در بین رسانه‌ها و مردم به خوبی شناخته شده پیش از این بیشتر مدیران نهادها و مسئولان در تلویزیون دیده می‌شدند اما با مسابقه های جدید مردم بیشتر تو این رسانه‌ها دیده میشن بی کرایه نوعی پیوند و حضور اجتماعی با تلویزیون است و مسافر به محض ورود تاکسی وارد صحنه مسابقه خواهد شد.

وی اشاره کرد که ما در مسابقه بیک رای ثبت‌نام نداریم یک تاکسی داریم که راننده و مجریان آقای محمد نادری است که در شهر می چرخد مسافران را سوار میکنه بهش توضیح میده که می‌توانند با این تاکسی به مسیر خودشون برسن یا پیاده بشن اگه تصمیم بگیرم بمانند تا زمانی که به مقصد می رسند باید به همه سوالات جواب بدهند و بابت هر سوالی که جواب میدن جایزه هم دریافت می‌کنند در واقع بدون اینکه کرایه تاکسی را پرداخت کنند.

از ویژگی های جالب این برنامه اینه که محدودیتی وجود ندارد و هر کس هر آدرسی بده میتونه تا مقصد و خودش به سوالات پاسخ بدهد.

نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه بی کرایه محمد نادری شبکه نسیم

سوالات مسابقه بی کرایه

تهیه کننده این برنامه درباره سوالات مسابقه گفت ما در این مسابقه بر اساس اطلاعات عمومی که به درد مخاطب می‌خورد سوال مپرسیم ودر تقویت شناخت فرد کمک می کند بسیاری از بازی هایی که بین مردم باعث شده مسابقه بر اساس کلمات یا بازی های فکری که به تقویت رشد مغز کمک می کنه و این مسابقه هم بر همان ترتیب است.

تعداد قسمت های مسابقه بی کرایه

ایشان درباره تولید و پخش این مسابقه بیان کرد که فصل اول این مسابقه دارای ۳۰ قسمت می باشد که تا الان ۱۱ قسمت از این برنامه ضبط شده و قرار است

به زودی بعد از اتمام ماه صفر از ۱۱ آبان ماه به طور رسمی از شبکه مفرح نسیم پخش شود.

حضور شانسی در تاکسی

وی درباره علاقه مندان به شرکت در این مسابقه گفت این مسابقه کاملاً شانسی می باشد و کسانی که علاقمند به حضور در این مسابقه هستند باید منتظر شانس خود باشند تا مسافر این تاکسی شوند.

بحث در خصوص انتخاب محمد نادری به عنوان مجری این برنامه بیان داشت که وی پیش از دورهمی در سریال‌هایی مثل شمعدونی بازی کرده اما مردم او را به دورهمی بیشتر می شناسند و به نوعی برند شبکه نسیم می باشد و بسیاری از کسانی هم که سوار تاکسی میشن از حضور وی در دورهمی یاد می کنند

آقای گودرزی ادامه داد علت انتخاب من برای ایشان این بوده که وی فردی خوش خنده است و می‌توانند به آسانی با مردم ارتباط برقرار کند و هم رانندگی کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *