مسابقه خانه ما | نحوه شرکت خانواده ها در مستند مسابقه خانه ما فصل هفتم

فصل هفتم مستند مسابقه خانه ما

مستند مسابقه خانه ما یکی از مسابقات جذاب و سرگرم کننده تلویزیونی بوده که در سالهای گذشته فصل های مختلف آن از تلویزیون پخش شده است که در ادامه مجله شبونه به جزئیات آن میپردازیم.

مسابقه خانه ما | نحوه شرکت خانواده ها در مستند مسابقه خانه ما فصل هفتم

مستند مسابقه خانه ما مجموعه جدیدی است که تاکنون شش فصل آن پخش شد و به اتمام رسید و اکنون فصل هفتم آن که به تازگی آماده شده از ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ در شبکه نسیم به تصویر در می آید.

این مجموعه به عنوان  به عنوان مستند مسابقه خانه ما را باید یکی از پرطرفدار ترین مسابقه های تلویزیونی بدونیم که تاکنون ۶ فصل تو شهرهای مختلف ایران تولید شده و به روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

معرفی خانواده های مستند مسابقه خانه ما فصل هفتم

شرکت کنندگان مسابقه خانه ما در شیراز

در هفته اخیر فصل هفتم این مجموعه در شهر شیراز تصویربرداری می‌شود و خانه ما میزبان سه خانواده شیرازی است که رقابت آنها را برای شما به نمایش میگذارد.

آقای احسان عمادی در این فصل به عنوان فصل هفتم نام دارد کارگردانی این مجموعه را برعهده دارد.

شرکت کنندگان فصل هفتم مستند مسابقه خانه ما

تولید سری هفتم

وی در خصوص سری هفتم این مجموعه نسبت به فصل های قبلی گفته است که در این فصل ما به شهر زیبا و خوش آب و هوای شیراز سفر کردیم و علاوه بر ساخت مستند مسابقه آداب و رسوم و فرهنگ و سنن مردم شیراز را برای عموم مخاطبین این برنامه به تصویر کشیده ایم.

مسابقه خانه ما آب و هوا و فضای شهر شیراز روحیات حافظ و سعدی و تخت جمشید را برای مخاطبین به همراه دارد که بسیار متفاوت با دیگر شهرها است علاوه بر این این فصل از خانه ما در ایام نوروز تصویربرداری میشه و حال و هوای عید و سال جدید و آب و هوای خوش شهر شیراز در لحظات اعضای خانواده ها و فعالیت های آنها را می‌توان به چشم دید.

باید عنوان کنم که در فصل هفتم تلاش کردیم تا تغییراتی را در برنامه خود ایجاد کنیم.

خانواده های شرکت کننده فصل هفتم مستند مسابقه خانه ما

خلاصه داستان فصل هفتم مستند مسابقه خانه ما

فصل هفتم این مجموعه در شهر زیبای شیراز شیراز پخش می‌شود و به بهانه رقابت خانواده ها آداب و رسوم فرهنگ مردم شیراز و فضای  این شهر به تصویر کشیده شده، و از حافظ سعدی تخت‌جمشید تصویر برداری شده.

عمادی در مورد زمان پخش سری هفتم خانه ما گفت این فصل در حد فاصل پایان ماه رمضان شروع ماه محرم از  شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در این فصل سه خانواده در مسابقه این دوره حضور دارند و با همدیگر رقابت می کند این خانواده‌ها شباهتها و تفاوتهایی دارند که زمینه‌ساز رقابت آنها می‌شود.

فصل جدید و هفتمین مستند و مسابقه پر مخاطب در ۱۰ قسمت ۵۲ دقیقه پنجشنبه شب ها ساعت ۹ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود اولین قسمت این مجموعه پنجشنبه ۳۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

مسابقه خانه ما | نحوه شرکت خانواده ها در مستند مسابقه خانه ما فصل هفتم

عوامل مستند مسابقه خانه ما

کارگردان : احسان عمادی و امین کفاش زاده

طراح و مشاور : حسام اسلامی

تهیه کننده: حسین افشار میباشند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *