بیوگرافی بازیگران راه نجات

معرفی فیلم سینمایی راه نجات

بیوگرافی بازیگران فیلم راه نجات را به همراه اسامی بازیگران و زمان پخش و خلاصه داستان در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخونید.

فیلم سیمایی راه نجات

فیلم راه نجات ساخته آقای راما قویدل و سعید سعدی در ژانر سیاسی و اجتماعی در سال 91 تهیه شده است و با خبر شدیم که قرار است به زودی از شبکه صدا و سیما نیز به روی آنتن رود .

بیوگرافی بازیگران راه نجات

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمئه است که خانومی در نقش مها با کودکان پرورشگاهی به اسم بهشت در غزه به سر میبرند اما برای مها حادثه ای ناگوار اتفاق میوفتد که حافظه خود را از دست میدهد و با توجه به علاقه به کارش و بچه های بهشت متاسفانه آنها را بیاد نمی آورد.

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم میتوان به :

نادیه سلامه ، امانه والی ، وسیم وحبی ،پل سلیمان نیز اشاره کرد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم چپ دست + زمان پخش

جوایز

فیلم سینماسس راه نجات توانست در جشنواره بین الملی فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان جایزه ویژه را از آن خود کند.

اسامی بازیگران فیلم راه نجات

عوامل فیلم

كارگردان و بازنويس فيلمنامه: راما قويدل، تهيه كننده: سعيد سعدی، مدير فيلمبرداری: محسن فلاحی، صدابردار: خسرو كيوانمهر، طراح چهره پردازی: مهری شيرازی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، بازنويس فيلمنامه، مسئول انتخاب بازيگر و بازيگردان: مهسا كرامتی، مدير توليد: وحيد معدنی، تدوينگر: مهدی سعدی، آهنگساز: بهنود يخچاليان، صدا گذار: فرامرز ابوالصدق مدير تداركات: سعيد معدنی، برنامه ريز: فواد چاومه، دستيار كارگردان: امير جاويد نيك، منشی صحنه: الهام اخوان، هماهنگی توليد: كاظم دارابی، تداركات لبنان: مهدی طفش، جلوه های ويژه: رضا تركمان، مشاور كارگردان و مسئول گويش بازيگران و مشاور صحنه: عبدالله عبدالرحيم.

تصاویر بازیگران راه نجات

زمان پخش فیلم راه نجات

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *