بیوگرافی بازیگران فیلم چپ دست

فیلم چپ راست

بیوگرافی بازیگران فیلم چپ راست به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم چپ راست

فیلم چپ راست  ساخت شد که  به دلیل ویروس کرونا فیلم برداری قسمت های پایانی آن متوقف شدبه همین مناسبت در این بخش به معرفی و اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بازیگران فیلم چپ راست | بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم چپ راست + زمان پخش

خلاصه داستان

یا توجه به نا اتمام ماندن فیلم هنوز جزییات دقیقی از خلاصه داستان منتشر نشده است اما با توجه به کارگردان سر شار این مجموعه پیش بینی میشود که مورد استقبال بسار زیادی از عموم مردم قرار بگیرد.

معرفی بازیگران

ار بازیگران این فیلم میتوان به :

رامبد جوان و ویشکا اسایش ،ستاره اسکندری ، سارا بهرامی ، مونا فرجاد نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی قاتل بروسلی + زمان اکران

زمان پخش فیلم چپ راست

فیلم سینمایی «چپ، راست» که پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن امسال در سکوت کامل خبری پیش رفت، نخستین پروژه سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت حفظ سلامت و ایمنی هنرمندان و عوامل پروژه که از سرمایه های اجتماعی کشور هستند، تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد.

این در حالی است که کمتر از یک هفته تا پایان  فیلمبرداری فیلم «چپ، راست» باقیمانده بود. بدیهی است؛ پس از بازگشت به شرایط عادی فیلمبرداری این فیلم سینمایی مجدد از سر گرفته خواهد شد.

اسامی بازیگران فیلم چپ راست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *