بازیگران سریال خوب بد زشت +زمان پخش مجدد

اسامی بازیگران سریال خوب بد زشت با نقش +بیوگرافی و خلاصه داستان

بازیگران سریال خوب بد زشت عبارتند از: امین حیایی در نقش بهادر ، بهاره رهنما در نقش بهاره ، سوسن پرور در نقش سوسن ، بهنوش بختیاری ، حسین محب اهری در نقش حسین ، مهدی سلوکی ، سیروس همتی ، شهین تسلیمی ،صدیقه کیانفر ، ایمان صفا ، سیاوش مفیدی ، نیلوفر خوش خلق ، ساقی زینتی ، روزبه معینی ، عرفان برزین ، آوینا ریاضی ،عباس محبوب ،سیروس همتی ، مهدی سلوکی

معرفی سریال خوب بد زشت

سریال خوب بد زشت ساخته آقایان منوچهر هادی و علیرضا سید احمدی  در سال 1392 در ژانر کمدی و خانگی تهیه و برای نخستین باز در همان سال از شبکه 2 سیما به روی آنتن رفت ، حالا با خبر شدیم قرار است این سریال دوباره از رسانه ملی پخش شود به همین مناسبت به بیوگرافی بازیگران ، اسامی ، خلاصه داستان ، زمان پخش این سریال می پردازیم.

بازیگران سریال خوب بد زشت +زمان پخش مجدد

خلاصه داستان

این سریال روایتگر یک جوان لات به اسم بهادر شفیعی با بازی امین حیایی می باشد که دارای سه خواهر به اسم بهاره ، بهنوش ، سوسن است که عاشق خانواده و خواهرانش است اما به دلیل خرابکاری پدرش حسین آقا با بازی حسین محب اهری وی را از خانه بیرون میکند در همین حین او عاشق یک دکتر داندنپژشک پولدار میشود که وی را زمانی ک ارازل و اوباش مزاحمت برایش ایجاد کرده بودند نجات داد و دایی وی محمد کاسبی در حال برزرف کردن رابطه او با خانواده است …

اسامی بازیگران سریال خوب بد زشت

زمان پخش سریال

این سریال قرار است به زودی از شبکه تماشا برای پخش آماده شود.

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال همسران + زمان پخش

عوامل سریال

کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده: بابک کاردان، تهیه کننده: علیرضا سید احمدی، مدیر فیلمبردار: عبدالله عبدی نسب، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: محمدحسین غفاری، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: مه لقا ناقد، چهره پردار: رسول سیدعربی، منشی صحنه: رضا بقایی.

زمان باز پخش سریال خوب بد زشت

بیوگرافی بازیگران سریال خوب بد زشت

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. این هنرپیشه محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما بنا بـه دلایلی از تحصیل دراین رشته انصراف داده اسـت. او در دوره دبیرستان نیز، در رشته ریاضی و فیزیک کـه بیشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست، تحصیل کرده کـه نشان میدهد او ذهن باز و خلاقی دارد.

پدر و مادر امین حیایی افراد هنری نیستند، پدرش دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بوده، او پس از انصراف از دانشگاه بـه خدمت سربازی رفته و از همان زمان هم فعالیت هاي خود در زمینه هنر را شروع کرده اسـت. درسال 1370 او در تئاتری بازی میکرد کـه ثریا قاسمی کارگردان آن بود، امین حیایی با استعداد خود توجه خانم قاسمی را جلب کرد و این آغاز راه جدی او در عرصه سینمایی بود.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد و 44 سال سن دارد. بهاره رهنما دوبار با پیمان قاسم خانی و امیرخسرو عباسی ازدواج کرده که گفته می شود از امیر خسرو هم جدا شده است.

طلاق بهاره رهنما از حاجی لو رفت فیلم واکنش بهاره رهنما رو ببینید

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد و در حال حاضر در اتریش در رشته ی نوازندگی مشغول تحصیل می باشد.

بیوگرافی سوسن پرور

سوسن پرور روز 30 دی ماه سال 54 در شهر اراک به دنیا آمده است ، فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس ادبیات نمایش دارد . سوسن پرور جایزه رتبه اول بازیگری برای بازی در نمایش شوک از جشنواره بین المللی تئاتر طنز اصفهان دارد ، او همچنین از جشنواره دانشجویی منطقه ای استان همدان برای تئاتر پسرک خیالباف ساخته « آرش سهرابی » جایزه مقام اول بازیگری را گرفته است .

بیوگرافی سوسن پرور بازیگر و همسرش +ازدواج و عکس و اینستاگرام

او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.

آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی)

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد. بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

بیوگرافی حسین محب اهری

حسین محب اهری متولد مهرماه ۱۳۳۰ بازیگر پیشکسوت و نویسنده و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران است. او که خاطرات بسیاری را در تلویزیون و سینمای ایران به خصوص برای دهه شصتی‌ها رقم زده، در شامگاه ۲۵ دی ۱۳۹۷ پس از تحمل طولانی بیماری چشم از جهان فرو بست.

بیوگرافی حسین محب‌ اهری

مرحوم حسین محب اهری را بیشتر در چه نقشی به یاد می آورید؟ نقش های خاطره انگیز و به یاد ماندنی او در برنامه های کودک و نوجوان مثل «مبصر چهارساله کلاس»، «محله بهداشت» و «چاق و لاغر»؟ یا در فیلم های دیگری مثل «سربداران»، «باجناق ها»، «شاخه طوبی» و «تبریز مه آلود»؟ هر چه هست او نقش پررنگی در خاطرات خوب همه ی ما دارد.

بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بازیگر ایرانی متولد 14 خرداد سال 1361 در شهررضا در اصفهان است. او برادر کوچکتر محمد سلوکی است که مجری تلویزیون است. او در هنرسان رشته گرافیک را اتخاب کرد و در همین مقطع بود که وارد کارهای تلویزیونی شد.

مهدی سلوکی بازیگر | بیوگرافی مهدی سلوکی و همسرش + عکس مهدي سلوکي

پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است،زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید. مادر او اصالتا اراکی است، فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال 1358 به دنیا آمد، او مجری شبکه تهران است.

بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی (زاده ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر، کارگردان، نمایش نویس و طراح صحنه ایرانی است. تحصیلات او , کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم بعنوان معلم ریاضی مشغول به کار است. تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی, کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش , مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت.

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد سال 1334 در خشکرود، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. شهین تسلیمی در جوانی تئاتر بازی می‌کرده اسـت و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما بعلت مخالفت خانواده هردو را رها کرد. نخستین حضور او در جلوی دوربین بـه سریال باغ مظفر بر میگردد.

دانلود کامل خندوانه شهین تسلیمی (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱)

الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در سریالی بـه مهران مدیری معرفی کرده بود. وی با بازی در سریال «زن بابا» بـه کارگردانی سعید آقاخانی بـه شهرت رسید و پس ازآن در سریال‌هاي کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌اي» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌هاي «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد کـه بخوبی از پس نقش‌هاي جدی هم برمی آید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *