بیوگرفی بازیگران سریال خورشید + زمان پخش

زمان پخش و تکرار سریال خورشید شب از شبکه 4 و آی فیلم

بازیگران سریال خورشید شب را به همراه اسامی بیوگرافی خلاصه داستان + زمان پخش و تکرار  این سریال را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

زمان پخش سریال خورشید شب

سریال تاریخی قرار است از روز سه‌شنبه ۲۳ تیرماه ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما به روی آنتن رود علاقه مندان به این سریال می توانند در ساعت ۱۲ و ۱۸ روز بعد نیز تکرار این سریال را مشاهده کنند.

سریال خورشید شب

سریال خورشید شب ساخته آقای فریبرز صالحی و سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی محمدرضا ذوالفقاری و آقای هادی مشکو در سال ۷۳ در ژانر درام و تاریخی تهیه شد و در همان سال از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت ، با خبر شدیم که قرار است دوباره از شبکه‌های خانگی به روی آنتن نبود به همین مناسبت به بیوگرافی زمان پخش خلاصه داستان و تصاویر جدید بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرفی بازیگران سریال خورشید + زمان پخش

خلاصه داستان

در باید این داستان آمده است که روایت زندگی شیخ مفید عالم و فقیه قرن سوم و چهارم هجری را که در دوره‌های زندگی خودش در محل کشت تبعید میشه و خاطرات ۶۹ ساله اش را از زمان کودکی تا به حال مرور می‌کند که این سریال مربوط می‌شود به تمام خاطرات دوران زندگی ۶۹ ساله شیخ مفید که مربوط می شود به دوران اقتدار آل بویه ضعف و انحلال حکومت عباسی و به دوران فتح بغداد به دست آل بویه نیز اشاره می‌کند و تاریخ را به روایت می کشد.

در قسمت های از این سریال شاهد این هستیم که شیخ مفید با کمک شخصی به نام غزل و دوله دیلمی نخستین مدرسه طلاب را تأسیس میکنه و به ترویج فرهنگ فقه و الهیات می پردازد.

اسامی بازیگران و بیوگرافی

عکس بازیگران این سریال می توان به رضا رویگری ،پرویز پورحسینی ،علی دهکردی، آتیلا پسیانی ، امین تارخ، محمدعلی کشاورز ،اکبر قدمی، بهروز مسروری، داریوش ارجمند ،زهرا سعیدی، وحید شیخ زاده ،سیروس کهوری‌نژاد، سیروس گرجستانی عسگر قدس ،فلورسام ،کتایون‌ریاحی ،ماهیا پطروسیان، مهدی فتحی ،مسعود ولدبیگی ،ولی الله مومنی، داوود شعبانی نصر ،حسن میرباقری، داوود آریا، سید مهدی ضیایی و محمد الهی را نیز نام برد.

بیشترببینید: بازیگران سریال آقازاده + زمان پخش

امین تارخ بازیگر سریال خورشید شب

کتایون ریاحی بازیگر سریال سریال خورشید شب

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *