بیوگرافی همه بازیگران سریال دردسرهای والدین + زمان پخش

معرفی سریال دردسر والدین

بازیگران سریال دردسرهای والدین به همراه بیوگرافی و اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال دردسرهای والدین

سریال دردسرهای والدین ساخته آقایان مسعود نوابی ،بیژن امکانیان در سال 80 در ژانر کمدی و درام تهیه شد و برای اولین بار در تابستان همان سال از شبکه سوم سیما منتشر شد . حالا با خبر شدیم قرار است دوبار این سریال از شبکه های تلوزیونی پخش شود به همین مناسبت به خلاصه داستان ، بیوگرافی و اسامی بازیگران و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال دردسرهای والدین + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است یک کارمند که 4 فرزند دارد و به تازگی همسر خود را از دست داده است  اشاره دارد در این حین پسر مهران مهدیری در نقش علی پورحاتم  و فاطمه گودرزی با بازی علی صادقی و سهیل تاکی درگیر میشود که ماجرای این درگیری آشنایی مادر پدر این دو را رقم میزند و تصمیم میگرند که باهم ازدواج کنند ولی فرزندانشان موافق نیستند که ادامه داستان رقم میخورد.

این سریال یکی از پربیننده ترین سریالهای دهه ۸۰ اسـت و البته در روند به شهرت رسیدن بازیگرانی از جمله علی صادقی نقش مهمی داشته اسـت. ا

اسامی و بیوگرافی بازیگران

از بازیگران این سریال میتوان به : مهران مدیری در نقش علی پور حاتم  ، فاطمه گودرزی(ایران یزدان پناه) ، حسین ایل بیگی (پدرعلی ) ،حمیده خیرآبادی(مادر علی ) ،خسروفرخزادی ،پورانداخت مهین ،علی صادقی(سعید پورحاتم)  ،روژان آریامنش (مهشید )،حسن مهمانی ،زهره حمیدی ،علی عباس صادق ،سهیل تاکی(سعید نکوهی )، مریم بلالی مقدم در نقش مینا ،اشکان پارسا در نقش سهراب  ،لیدا شوقی دوست مینا را نام برد

مریم بلالی مقدم بازیگر نقش مینا

مریم بلالی مقدم بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر،  در سال 60بدنیا آمده است ،سالهاست برای ادامه تحصیل به کشور فرانسه، شهر پاریس رفته است. او در دانشگاه استراسبورگ در رشته ی هنرهای نمایشی در حال تحصیل است.

مریم بلالی مقدم بازیگر نقش مینا

سهیل تاکی بازیگر نقش سعیدنکوهیی

سهیل تاکی، متولد ۳۰ مرداد ماه ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است ،تاکی از نوجوانی شروع کرده و برای اولین بار در سریال دردسر والدین در نقش سعید نکویی پسر فاطمه گودرزی در سال ۱۳۸۰ ایفای نقش کرد.
او پس از درخشش در سریال دردسر والدین بعدها در آثاری همچون بایرام، شاهزاده ایرانی، قصه‌های رودخانه سیاكیا و سریال خانه نشین و به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیوگرافی سهیل تاکی

روژان آریامنش بازگر نقش مشهید

روژان آریامنش متولد 29 اردیبهشت ماه 1375 در تهران است او در یک خانواده هنرمند در منطقه قیطریه چشم به جهان گشود وی از همان ابتدای کودکی علاقه زیادی از خود به موسیقی و هنر نشان می داد، در چهار سالگی توسط پدرش الفبای موسیقی را آموخت و در شش سالگی شروع به آموختن سلفژ توسط استاد پورناصر نمود و چندین بار در کنسرت های وی در فرهنگسرای نیاوران هنر نمایی کرد

بیوگرافی روژان آریامنش

 

 

بیشتر ببینید: معرفی سریال رستگاری + زمان پخش

زمان پخش سریال دردسرهای عظیم

زمان پخش سریال

سریال دردسرهای والدین قرار است از شنبه 24 خرداد ماه ساعت 19 در 20 قسمت از شبکه پر مخاطب آی فیلم پخش شود ، علاقمندان میتوانند تکرار این مجموعه رو در روز بعد راس ساعت 3  و 11 تماشاکنند.

عوامل فیلم

ارگردان: مسعود نوابی، نویسنده: احمد خداکریم (محمود)، بازنویسی: فریدون فرهودی – حسین مثقالی، تهیه کننده: بیژن امکانیان، مدیر فیلمبرداری: حسن عبادی، صدابردار: محمد قمی، آهنگساز: کیوان کیارس.

اسامی بازیگران و زمان پخش دردسرهای عظیم

تصاویر یزرگسالی بازیگران سریال دردسر والدین

تصاویر بازیگران سریال دردسرهای والدین

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *