بیوگرافی همه بازیگران سریال رستگاری

معرفی سریال رستگاری

بازیگران سریال رستگاری را به همراه خلاصه داستان اسامی بازیگران زمان پخش در ادامه در این صفحه  از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال رستگاری

سریال رستگاری ساخته آقایان کیا و محمدرضا عباسیان در ژانر سیاسی و اجتماعی در سال ۹۹ با موضوع سوریه به تهیه شده است به همین مناسبت در ادامه به بیوگرافی بازیگران اسامی معرفی نقش خلاصه داستان و زمان آن خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال رستگاری

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است که روایت زمان جنگ به سوریه می باشد که مزارع این سریال مقاومت در سوریه را نشان می‌دهد که دارای سوژه ها و نابی است که هر قسمت از سریال با یک قصه جذاب اتفاق می‌افتد و می‌توانند نظر مخاطبین را به سوی خود جلب کند.

آقای محمدرضا عباسیان تهیه کننده این فیلم توانسته مستند های بسیار جالبی را تهیه کنند و به همین دلیل برنده تندیس بهترین فیلم مستند برای فیلم آنا از دهمین جشنواره سینمای ایران شد وی همچنین برای ساخت مستند مدرسه برنده فیلمهای تاریخی از کشور لهستان شد.

هنوز جزئیاتی از خلاصه داستان اسامی بازیگران این سریال منتشر نشده است به محض اطلاع این بخش به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر ببینید : معرفی فیلم هرچی خدا بخواد + زمان پخش 

فیلم رستگاری

عوامل فیلم

مینی سریال رستگاری توسط مهدی کیا نوشته می شود و محمدرضا عباسیان تهیه کنندگی آن را عهده دار خواهد بود.

فیلم رستگاری

به گزارش ایکنا به نقل از سیما فیلم، در توضیح این پروژه آمده است؛ موضوعات محور مقاومت در سوریه از مضامین استراتژیک و مهمی است که دارای سوژه‌های بکر و نابی است که هر یک با قصه‌ای جذاب می‌تواند برای مخاطب دیدنی باشد. سیما فیلم در همین راستا قصد دارد مینی‌سریالی با موضوع مقاومت در سوریه بسازد که جزء آثار الف فاخر این مرکز به شمار می‌آید.

فیلمنامه مینی‌سریال «رستگاری» از سوی مهدی‌کیا نوشته شده و محمدرضا عباسیان تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار خواهد بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *