بیوگرافی فیلم هرچی خدا بخواد + زمان پخش

معرفی فیلم هرچی خدا بخواد

بازیگران فیلم هرچی خدا بخواد را به همراه بیوگرافی اسامی خلاصه داستان زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم هرچی خدا بخواد

فیلم هرچی خدا بخواد ساخته نوید میهن دوست و پرویز شهبازی در سال ۸۹ در ژانر کمدی و اجتماعی تهیه شد و نخستین بار در مهر ماه همان سال در سینماهای ایران اکران درآمد حالا با خبر شدیم که قرار است این فیلم از شبکه‌های خانگی به نمایش درآید، به همین مناسبت به خلاصه داستان اسامی بازیگران بیوگرافی و زمان دقیق پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی فیلم هرچی خدا بخواد + زمان پخش

خلاصه داستان

درخلاصه این فیلم آمده است ۲۲ نفر که مجبور به مسافرت اجباری به کیش می شوند به آقای طاهری اطلاع می دهند که پدرش در جزیره کیش فوت کرده و همزمان نیز به پارمیدا نصیری نیز اطلاع داده میشه که مادرش در جزیره کیش دچار سانحه شده و فوت کرده است ، زمانی که این دو به کیش می‌رسند متوجه می‌شوند که ما در پارمیدا و پدر ونداد با هم به دریا رفته بودند و ناپدید شدند و می‌فهمند که بدون اطلاع آنها باهم دیگه ازدواج کردند که این امر باعث جذابیت های فیلم می‌شود و ادامه داستان را رقم می زند.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این سریال می‌توان به حامد کمیلی در نقش وندادطاهری ،ترانه علیدوستی در نقش پارمیدا نصیری ، رضا عطاران در نقش دایی ، سعید آقاخانی در نقش بید خوری ، بهاره رهنما درنقش پروانه ، ارژنگ امیر فضلی  در نقش سیامک ، بهنوش بختیاری درنقش وکیل طاهری ، تینا آخوند تبار در نقش یلدا ، فرهاد اصلانی  در نقش شیخ طاهر و شیخ قادر ، پوریا پور سرخ در نقش ایمان را نام برد.

بیشتر ببینید : معرفی فیلم لتیان + زمان اکران 

بهاره رهنما و رضا عطاران در فیلم هرچی خدا بخواد

زمان پخش فیلم

این فیلم قرار است پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه از ساعت ۲۳ از شبکه پرمخاطب این فیلم به روی آنتن آورده علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این فیلم را در ساعت ۷ صبح و ۱۵ روز بعد مشاهده کنند.

عوامل فیلم

کارگردان: نوید میهن دوست، نویسنده و تهیه کننده: پرویز شهبازی، فیلمبردار: مهدی جعفری، سرپرست صداگذاری: فرمان فتحعلیان، آهنگساز: ستار اورکی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، صدابردار: منصور شهبازی.

حامد کمیلی و ترانه علیدوستی در فیلم هرچی خدا بخواد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *