بیوگرافی هه بازیگران فیلم بعد از تو

معرفی فیلم بعد از تو

بازیگران فیلم بعد از تو را به همراه اسامی بازیگران و بیوگرافی + زمان پخش خلاصه داستان  در ادامه در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

فیلم بعد از تو

فیلم بعد از تو با نام one night in tehran ساخته آقایان فرهاد نجفی ، محمد احمدی در ژانر درام و عاشقانه در سال 98 تهیه شده است .

آقای نجفی کارگردان این فیلم بیان داشت این فیلم یک درام اجتماعی دارد و به موضوع عاشقانه و روابط امروزی اشاره میکند. که همه نسل های جدید درگیر یک نوع رابطه عاطفی هستند که یا در گذشته وچه بسا در آینده رقم میخورد این فیلم کاملا با مبحث امروزی جوانان و از نگاه روانشناسانه ساخته شده است که ما منتظر مجوز اکران آن بوده ایم  که با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی سینماها قرار است به صورت مجازی برای اکران آماده شود به همین مناسبت به خلاصه داستان و اسامی بازیگران و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی هه بازیگران فیلم بعد از تو

خلاصه داستان

این فیلم روایتگر دختری با نام لیلا است که در شب تولد خود لیلا در شهر شلوغ تهران در ساعات خلوت به همراه شخصی غریبه در چستجو آرامش و عشق در خیابانها قدم میزند وی در فکر خود به دیدن یک مرد که به او علاقمند است فکر میکند اما زمانی که فاصله بین آنها رقم میخورد سرنوشت جور دیگری میشود

معرفی بازیگران

از بازیگران این فیلم میتوان به : مینا وحید ، تیرداد کیایی ، محمد مهدی حسینی ، نیلوفر پارسا ،بابک قادری ،دریا مرادی دشت ، رضا بادامچی ، اشاره کرد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم هجوم + زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم بعد از تو

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: فرهاد نجفی، تهیه کننده مهمد احمدی، فیلمبردار: روزبه رایگا، موسیقی: کارن همایونفر، تدوین: بهرنگ سنجابی، دستیار تدوین: پیوند اقتصادی، طراحی ترکیب و صدا: علیرضا علویان، دستیار صداگذاری: بهزاد مهدی زاده، عکاس: بهرنگ دزفولی.

زمان پخش آنلاین فیلم بعد از تو

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *