بیوگرافی همه بازیگران فیلم حکایت دریا

معرفی فیلم حکایت دریا

بازیگران فیلم حکایت دریا را به همراه اسامی بازیگران بیوگرافی +خلاصه داستان و زمان پخش را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم حکایت دریا

فیلم حکایت دریا به نویسندگی و کارگردانی آقای بهمن فرمان آرا در سال ۹۵ در ژانر درام و اجتماعی تهیه شد و سه سال است که در انتظار اکران می‌باشد این فیلم توانست در جشنواره جهانی فجر نیز حضور داشته باشد که با توجه به شرایط ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است این فیلم برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت ماه بیوگرافی و اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش اکران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم حکایت دریا

 

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است که تا طاهر حبیبی نویسنده مشهور می باشد که بعد از دیدن صحنه یک قطره خشونت بار به هم می‌ریزد و مدتی را در بیمارستان روانی و پیگیری می‌کند و بعد از مرخص شدن به او می گویند که همه چیز به روال عادی برگشته اما توهمات به سراغش میاد و دوباره وی را راهی بیمارستان می کند قصه انسان‌هایی را به اشاره می‌کند که پس از مدتی دور بودن دوباره به هم نزدیک می شوند تا اما این نزدیکی میتوان در دوره گذشته را جبران کند.

معرفی بازیگران فیلم

بهمن فرمان آرا ،علی نصیریان ،داریوش اسدزاده ،فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی مصفا، رویا‌نو‌نهالی، پانته آ پناهی ها مریم‌بوبانی، صابر ابر را اشاره کرد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم سلفی با رستم + تصاویر

اسامی بازیگران فیلم حکایت دریا

عوامل فیلم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: بهمن فرمان آرا، مجری طرح : ماهان حیدری ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مانفرد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری : فرشاد محمدی، صدابردار : ساسان نخعی، طراح صحنه : کیوان مقدم ، طراح لباس : سارا سمیعی، طراح گریم : مهرداد میرکیانی، آهنگساز: پیمان یزدانیان، عکاس : مسعود اشتری، فیلم پشت صحنه : الی حیدری، منشی صحنه : غزل رشیدی ، مدیر تولید : وحید مشاری ، مدیر تدارکات : جواد راهزانی، تدوین : سینا گنجوی ، طراح تیتراژ : ساعد مشکی، صداگذار : انسیه ملکی ، جلوه‌های ویژه تصویری : سینا قویدل ، مدیر روابط عمومی شهرستان رامسر : احسان یکتا ، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای : عسل عباسیان.

فاطمه معتمد آریا در فیلم حکایت دریا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *