بیوگرافی فیلم سلفی با رستم

معرفی فیلم سلفی با رستم

بازیگران فیلم سلفی با رستم را به همراه بیوگرافی و اسامی بازیگران +خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم سلفی با رستم

فیلم سلفی با رستم ساخته حسین قناعت به تهیه‌کنندگی شخص ایشان در سال ۹۸ در ژانر کودک و نوجوان فانتزی ساخته شد و ۶ ماه است که در انتظار اکران می باشد و حالا با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت ماه خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش آنلاین این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی فیلم سلفی با رستم

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است که دختر بچه‌های ۱۰ ساله که بعد از فاش شدن راز پدر مادرش در زندگی اش دگرگون میشه و اتفاقات بسیار جدیدی در زندگی او به وجود می آید آقای قناعت درباره آخرین وضعیت این فیلم گفته که مراحل این فیلمبرداری به پایان رسیده و آماده اکران می باشد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم بعداز تو

بیوگرافی بازیگران فیلم سلفی با رستم

از بازیگران این فیلم می توان به امیرحسین‌ صدیق ،شقایق فراهانی ،آناهیتا همتی، زهرا جهرمی ،رامین ناصر نصیر ،محمدرضا هدایتی ، مرتضی زارع، عباس محبوب، علیرضا استادی، امین چنارانی ،میرطاهر مظلومی،راستین عزیزپور ،هلیا آهنگری نیز اشاره کرد.

امیر حسین صدیق در سلفی با رستم

 

عوامل فیلم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده : حسین قناعت، سرمایه گذار، مجری طرح و جانشین تولید : میثم آهنگری، مدیر تولید : فریباسادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری : افشین علیزاده، صدابردار : فرهاد تبریزی، تدوین : پریسا پروین نیا، آهنگساز : مهدی گورنگی، صداگذار محمود موسوی نژاد، طراح صحنه و لباس : کیوان ذوالفقاری، طراح گریم : جنان صدفی، مدیر برنامه ریزی : زهرا جهرمی، برنامه ریز : حمیدرضا ازوجی، مدیر صحنه : پگاه نایب، منشی صحنه : هدیه نصیری، دستیار یک کارگردان : جواد صالحی، دستیار دوم کارگردان : اشکان نصرالدیوانی، مدیران تدارکات : اصغر بازگشا، فرهاد هواخواه، دستیار تولید : علی کریمی، جلوه های ویژه : صالح کشوردوست، ردا مرادی، مدیر مالی : فاطمه سادات طبایی، امور اداری و حسابداری : فریماه تبریزی و عکاس و فیلمبردار پشت صحنه : پیام باورصاداحمدپور و مشاور رسانه ای : امین اعتمادی مجد.

 

بازیگران فیلم سلفی با رستم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *