بیوگرافی همه بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من

معرفی فیلم سال دوم دانشکده من

بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من را به همراه بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم + خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهئه کنید.

فیلم سال دوم دانشکده من

فیلم سال دوم دانشکده من ساخته آقایانرسول صدر عاملی و مسعود ردایی در سال 96 در ژانر اجتماعی تهیه شد و برای نخستین بار در مهر ماه سال 98 برای اکران آماده شد ، که با خبر شدیم قرار است از شبکه خانگی نمایش نیز به روی آنتن رود به همین مناسبت به بیوگرافی و اسامی بازیگران و زمان پخش و خلاصه داستان این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آماده است که دو دانشجو به اسم مهتاب و آوا که دانشجو ترم دو دانشگاه معماری هستند به همراه همکلاسی ها خود به اردو دانشجویی در منطقه اصفهان میروند که در ادامه ….. بقیه ماجرا رقم میخورد

معرفی بازیگران و بیوگرافی

ار بازیگران این سریال میتوان به : علی مصفا، پدرام شریفی ، بابک حمدیان ، ویشکا آسایش ، شقایق فراهانی ،نیلوفر خوش خلق ، علیرضا استادی ، مریم پویانی ،شیواخسرومهر، افشین هاشمی ، سها نیاستی ،فرشته ارسطویی ،یزدان دارابی اشاره کرد.

یسشتر ببیند: معرفی فیلم یتیم خانه ایران + زمان پخش

معرفی بازیگران فیلم سال ذوم دانشکده من

عوامل فیلم

کارگردان: رسول صدرعاملی، تهیه کننده: مسعود ردایی، فیلمنامه‌نویس: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، چهره‌پرداز: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد، موسیقی: کریستف رضاعی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس: مریم تخت‌کشیان،مدیر مارکتینگ: امین عطایی.

زمان پخش فیلم سال دوم دانشکده من

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *