بازیگران فیلم یتیم خانه ایران + زمان پخش

معرفی فیلم یتیم خانه ایران

بازیگران فیلم یتیم خانه ایران را به همراه بیوگرافی و اسامی + زمان پخش و خلاصه داستان در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم یتیم خانه ایران

فیلم یتیم خانه ایران ساخته آقایان ابوالقاسم طالبی و محمدرضا کشیان در سال 99 در ژانر درام و تاریخی ساخته شد  و برای نخستین بار در سال 95برای پخش از سینما آماده شد ، حالا با خبر شدیم این فیلم قرار است از شبکه های خانگی به روی آنتن رود به همین مناسبت به خلاصه داستان و اسامی بازیگران و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بازیگران فیلم یتیم خانه ایران + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آماده است که روایت دوران قحطی ایران در زمان چنگ حهانی اول را به تصویر میکشد و به دنبال تصاحب انگلیس قحطی بزرگی ایران را فرا میگردبه طوری که در این دوران بیش از 9میلیون جمعیت بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست دادند و این اتفاق به عنوان بزرگترین رویداد تاریخی نامیده شده است.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم میتوان به : علیرام نوری ، جعفر دهقان ، برایان طرفه ، قطب الدین صادقی ،آهو خردمند ، بهار محمدپور ،جان اتول ، کامرون چیمن ،حمید تاج دولتی ،داریوش اسدزاده ، ملیکا شعبان ، برت جان کورن ،ایمان صفا ، علی فرجام فر ، مصطفی بهشتی ،مهری آل آقا ، پرویزیزرگی نام برد.

یسشتر ببینید: معرفی فیلم حکایت دریا + زمان اکران 

مهرفی بازیگران فیلم یتیم خانه ایران

زمان پخش فیلم

این فیلم قرار است برای نخستین بار در روز چهارشنبه 14خرداد ماه از شبکه پر مخاطب آی فیلم راس ساعت 20به روی آنتن رود فعلاقمندان میتوانند تکرار این فیلم را در ساعت 4 و 12 روز بعد مشاهده کنند.

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: ابولقاسم طالبی، تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی جم/ مدیر صدابرداری: بهمن حیدری/ طراح گریم: داریوش صالحیان/ طراح و مدیر جلوه های ویژه: عباس شوقی/ جلوه های بصری: حسن پیله‌ور/ طراح صحنه: عباس بلوندی/ تدوینگر: مهدی حسینی‌وند/ دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: عباس شوقی/ آهنگساز: کرت تسکو از اکراین/ عکاس: نادر فوقانی/ مترجم: سحر جراحی/ مدیر تدارکات: بهرام دهنوی/ پشتیبانی: مسعود ملکی/ مدیر تولید: داوود معدنی.

زمان پخش فیلم یتیم خانه ایران

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *