بیوگرافی بازیگران فیلم ستاره بازی

معرفی فیلم ستاره بازی

بازیگران فیلم ستاره بازی را به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم ستاره بازی

ستاره بازی ساخته آقایان هاتف علیمردانی و علی سرتیپی در ژانر کمدی و اجتماعی در سال 98 تهیه شد و بخاطر ویروس کرونا فیلم برداری و اکران این فیلم متوقف شد اما شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به تعطیلی سینماها این فیلم به صورت مجازی اکران شود به همین خاطر ما به خلاصه داستان و اسامی بازیگران و زمان اکران این فیلم می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم ستاره بازی

خلاصه داستان

با توجه به عدم تکمیل قسمت های پایانی فیلم  هنوز از خلاصه داستان این مجموعه خبری دردسترس نیست اما میتوان این فیلم را به عنوان نخستین محصول مشترک ایران و کانادا لقب داد.

معرفی بازیگران

از بازیگران این فیلم میتوان به : لیندا جویز ، هاواردرسنزتین ، دان لیست ،هیدی کدنبر ، دان فورد ، جان ویر ، حسن صنعتی ، سامان اصلان ، هستی جوادی را نام برد.

پس از مایکل مدسن بازیگر مورد علاقه تارانتینو اینک، مارشال منش بازیگر ایرانی تبار هالیوودی که با سریال «How i met your mother» شناخته می شود و فیلم هایی چون «دزدان دریایی کارائیب»، «جیمی وست وود» و …. را در کارنامه دارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، پیش از این بازیگرانی چون فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی نیز در این پروژه مقابل دوربین رفته اند.

بازیگران فیلم ستاره بازی + زمان پخش

زمان اکران

فیلم ستاره بازی ساخته هاتف علیمردانی و علی سرتیپی پس از چندی توقف به علت شیوع کرونا  در حال اتمام فیلمبرداری و آماده برای اکران می باشد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم خط ویژه + زمان پخش

عوامل فیلم

هاتف علیمردانی کارگردان و علی سرتیپی تهیه کننده ، تدوین امیر ادیب پور را نام برد.

بازیگران فیلم ستاره بازی

زمان پخش ستاره بازی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *