معرفی فیلم خط ویژه

بیوگرافی بازیگران فیلم خط ویژه  را به همراه اسامی بازیگران و خلاصه داستان + زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم خط ویژه

فیلم خط ویژه  ساخته آقایان مصطفی کیایی و منصور لشکری قوچوانی در سال 91 در ژانر اجتماعی تهیه شد و توانست برای اولین بار در سال 1392 از سینماهای کشور برای اکران پخش شود حالا شنیده ها حاکی از این است که این فیلم قرار است از تلوزیون نیز به نمایش در آید به همین مناسبت ما به معرفی بازیگران و زمان پخش و خلاصه داستان می پردازیم.

بیوگرافی فیلم بازیگران خط ویژه + زمان پخش

خلاصه داستان

درخلاصه این داستان آمده است که هومن سیدی در نقش کاوه به عنوان یک نابغه علوم کامپیوتری  به همراه خواهر خود با بازی هانیه توسلی و شوهر او مصطفی زمانی تصمیم به هک حساب بانکی یک رانت خوار بانکی با نام سام قربیان در نقش محتشم  میگیرند.

که محتشم برای برگشت و بدست اوردن پول خود راهای مختلفی را امتحان میکند اما پول او در نزد این چند جوان است که در ادامه خلاصه داستان رقم میخورد……

معرفی بازیگران

مصطفی زمانی در نقش فریدون ، هانیه توسلی در نقش سمیرا ، هومن سیدی در نقش کاوه ، میلاد کی مرام در نقش شاهین ، محسن کیایی در نقش منوچهر ، میترا حجار در نقش شهرزاد ، پریناز ایزدیار در نقش مرجان ، سام قریبیان در نقش محتشم ، بابک بهشاد در نقش نادر ، نادر فلاح در نقش ناصر

اسامی بازیگران فیلم خط ویژه

زمان پخش فیلم

فیلم خطز ویژه از دوشنبه 5 خردادماه سال 99 برای نخستین بار به مناسبت عیدسعید فطر راس ساعت 23از شبکه پر مخاطب آی فیلم به نمایش در می آید و علاقمندان میتوانند باز پخش این فیلم را در روز بعد در ساعت 15 و 7 صبح مشاهده کنند.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم خجالت نکش + زمان پخش

عوامل فیلم

کارگردان: مصطفی کیایی، تهیه کننده: منصور لشکری قوچانی، فیلم‌نامه‌نویس: مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، صدابردار: امیر نوبخت، چهره‌پرداز: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری و رعنا امینی، جلوه‌های ویژه میدانی: گروه ۱۳، تدوین: نیما جعفری‌جوزانی، صداگذاری: مهران ملکوتی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، جلوه‌های ویژه بصری: کامران سحرخیز و امیر سحرخیز عکاس: محمد فوقانی.

بازیگران فیلم خط ویژه

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا