بیوگ

معرفی فیلم خجالت نکش

بیوگرافی بازیگران فیلم خجالت نکش به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش خلاصه داستان را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

 فیلم خجالت نکش

فیلم خجالت نکش ساخته آقایان رضا مقصودی و سید امیر پروین مقصودی در سال 96 در ژانر کمدی و اجتماعی تهیه و نخستین بار در سال 1397 برای اکران در سینما آماده شد که حاا قرار است از شبکه تلوزیونی پخش شود به همین مناسبت ما درادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم خجالت نکش + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که زن و شوهری  با بازی احمد مهرانفر در نقش قنبر و شبنم مقدمی در نقش صنم در سن میانسلی با داشتن عروس و نوه بچه دار میشوند و در ادامه باقی داستان رقم میخورد.

و این ماجرا اینگونه رقم میخورد که صنم زمانی که بچه هایش قرار است از شهر به دیدن او بیایند بچه اش بدنیا می آید و همسرش قنبر تصمیم میگیرد که به بچه ها بگوید که بچه را پشت درب منزل گذاشته اند و در ادامه ……

معرفی بازیگران

ذز این فیلم احمد مهران فر ( در نقش قنبر ) شبنم مقدمی در نقش صنم ، سام درخشانی (حشمت) ، لیندا کیانی (مقبوله) شهره لرستانی (شهربانو) ، الناز حبیبی (تینا) ، سمیرا حسینی (مرضیه ) ، سید علی صالحی (سیف الله) فانک تمنایی (زهره)

میثاق جمشیدی در نقش بهرام ،کاوه آهنگر در نقش پیمان ،بانی پال شومون در نقش غضنفر ،علیرضا رئیسی در نقش احمد به هنرنمایی پرداخته اند.

احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در فیلم خجالت نکش

زمان پخش

این فیلم برای نخستین بار در روز یکشنبه 4 خردادماه سال 99 مصادف با عید سعیذ فطر راس ساعت 23 به روی آنتن شبکه پرمخاطب آی فیلم میرود.

بیشتر ببینید: بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش + زمان پخش

عوامل

کارگردان: رضا مقصودی، تهیه کننده: سیدمیر پروین حسینی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر حاتمی، دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، مدیر تولید: سجاد رحیمی.

اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش

اسامی بازیگران فیلم خجالت نکش + زمان پخش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *