بیوگرافی بازیگران فیلم سراسرشب + زمان پخش

معرفی فیلم سراسر شب

بازیگران فیلم سراسر شب  را به همراه اسامی بازیگران و بیوگرافی + زمان پخش و خلاصه داستان در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

بازیگران فیلم سراسر شب

فیلم سراسر شب ساخته آقایان فرزاد موتمن  و جوادنوروزبیگی  در سال 96 در ژانر درام و اجتماعی ساخته  و به مدت سه سال است که در انتظار مجوز اکران می باشد که با خبر شدیم به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است اولین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت به اسامی بیوگرافی و خلاصه داستان و زمان پخش فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم سراسرشب + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است دختری به اسم مهتاب برای یافتن سرنخی از خواهرش مریم به نزد شخصی به اسم داود مردای میرود تا برای سوالات در ذهنش پاسخی بیابد که در ادامه بقیه ماجذا رقم میخورد.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم میتوان به : الناز شاکر دوست ،امیر جعفری ، افسانه چهره آزاد ،سینا حجازی ، آزاده صمدی ، مهدی سلطانی ،سید امیر حسام شجاعی ، سحر نظام دوست ، محمدرضا هاشمی ،ایلناز آذری ، دینا روهنده ،آفرین رهنما ،داراب داداش زاده  را نام برد.

بیشتر ببیند: معرفی فیلم دشت خاموش + زمان پخش

امیر جعفری در فیلم سراسر شب

عوامل فیلم

کارگردان: فرزاد موتمن، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، نویسندگان: زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، تدوین: سهراب خسروی، صداگذار: حسین ابوالصدق، آهنگساز: بابک میرزاخانی، دستیار دوم کارگردان: حسن خان محمدپور، منشی صحنه: نسیم سیدعلیخانی، عکاس: رامونا میریان، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، تبلیغات فضای مجازی: امیرحسین فاضلی، سرپرست گریم: میثم قراگزل.

الناز شاکر دوست در فیلم سراسر شب

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *