بیوگرافی بازیگران طعم شیرین خیال + زمان پخش

معرفی فیلم طعم شیرین خیال

بازیگران فیلم طعم شیرین خیال  را به مراه اسامی بیوگرافی + خلاصه داستان و زمان پخش سریال را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

معرفی فیلم طعم شیرین خیال

فیلم طعم شیرین خیال  ساخته آقایان کمال تبریزی و محمد علی حسینی نژاد در سال 1392 در ژانر کمدی و درام تهیه شد و توانست برای نخستین بار در اسفند ماه همان سال از سینماهای کشور برای پخش آماده شود حالا با خبر شده ایم که قرار است از شبکه سوم سیما به روی آنتن رود به همین مناسبت به خلاصه داستان و زمان پخش و اسامی و بیوگرافی بازیگران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران طعم شیرین خیال + زمان پخش

 

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است که دختری به اسم شیرین قناد که دختر یک خانواده قناد است و دانشجو می باشد ماجرای اشنایی خود و خانواده خودش را با استاد دانشگاه خودش در دل طبیعت که درس های محیط زیست را به آنها تدریس میکند بازگو میکند که در همین حین استادعاشق شیرین میشود و شیرین که علاقه دارد با استاد خود ازدواج کند به همه خواستگارهایش جواب رد میدهد  و استاد به فکر ساخت خانه ای با کمرین مصرف انرژی میکند که در ادامه ….

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این فیلم میتوان به : شهاب حسینی ، نازنین بیاتی ، پرویش نظریه ، نادر فلاحی ،نازنین فراهانی ، آسیه سلطان نژاد ، عیسی یوسف پور ،مهدی بجستانی ،مهدی ملکی را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم بی همه چیز + زمان پخش

شهاب حسینی در فیلم طعم شیرین خیال

زمان پخش فیلم

این فیلم قرار است برای نخستین بار در روز جمعه 16 خرداد ماه سال 1399 از شبکه سوم سیما راس ساعت 22 به روی انتن رود.

عوامل فیلم

کارگردان: کمال تبریزی، تهیه کننده: محمدعلی حسین نژاد، نويسندگان: نغمه ثميني، علي ميرميرانی (براساس طرحي از محمد علي حسين نژاد)، مدير فيلمبرداری: علي تبريزی، تدوين: بهرام دهقانی، دستيار اول و برنامه ريز: سيد جمال سيد حاتمي، مدير صدابرداري: عباس رستگارپور، طراح صحنه: سارا سميعي، طراح لباس: مجيد ليلاجي، طراح گريم: مجيد اسکندري، موسيقي: مسعود سخاوت دوست، عکاس: زهرا مصفا، مدير توليد: جليل شعباني.

زمان پخش فیلم طعم شیرین خیال

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *